نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

واکنش وزیر ارتباطات به مخالفت برخی افراد با نمایشگاه TGC

وزیر ارتباطات ضمن حمایت از برگزاری نمایشگاه TGC 2017، مخالفت با چنین رویداد‌هایی را بی‌انصافی خواند. 

محمود واعظی، وزیر ارتباطات، با حضور در نمایشگاه TGC پیرامون مسائل مختلفی صحبت کرد که پیش از این صحبت‌های وی در مورد اعطای وام به بازی‌سازان ایرانی و همچنین لزوم ارزان‌تر شدن اینترنت را در زومجی خوانده‌اید. وزیر ارتباطات اما در بخش دیگری از صحبت‌های خود، نظرش را در مورد نمایشگاه 2017 TGC، کیفیت آن و همچنین مخالفت برخی افراد با این نمایشگاه مطرح کرد. 

وزیر ارتباطات ابتدا ضمن تشکر از افرادی که نمایشگاه را برگزار کرده‌اند، اعلام کرد که فرصت داشته تا از بیش‌تر غرفه‌ها بازدید کند و در این بین، یک سری بازی‌های ایرانی را از نزدیک دیده که از حیث کیفیت، دست کمی از بازی‌های خارجی نداشته‌اند. وزیر ارتباطات همچنین اعلام کرد که یکی دیگر از مزایای بسیار خوب این نمایشگاه، این است که در کنار غرفه‌ها، کلاس‌هایی هم در نظر گرفته شده‌اند که بازی‌سازان ایرانی و خارجی می‌توانند در آن‌ها نظرات‌شان را با افراد حاضر به اشتراک بگذارند که چنین اتفاقی یک ویژگی و مزیت عالی برای TGC است. علاوه بر این، مرتبط شدن بازی‌سازان ایرانی و خارجی به یکدیگر به‌واسطه این نمایشگاه، یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این رویداد از دید وزیر ارتباطات است. 

اگر در چند روز اخیر اخبار مرتبط با نمایشگاه TGC را دنبال کرده باشید، متوجه شده‌اید که برخی افراد مخالفت‌هایی با این نمایشگاه داشتند که دیشب هم بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به این موضوع واکنش نشان داد. اما امروز هم وزیر ارتباطات در این مورد اظهار نظر کرد و گفت که همواره زمانی که اتفاقی در کشور رخ می‌دهد، افرادی هستند که با آن مخالف باشند و این خوب نیست؛ مخصوصا که نمایشگاهی مثل TGC، رویدادی است که تمامی عواقب مثبت و نتایج آن در نهایت به نفع جوانان این کشور خواهند بود و باعث خواهد شد تا استعداد‌های آن‌ها شکوفا شود و بتوانند از نزدیک با برخی از بزرگ‌ترین فعالان این صنعت دیدار کنند. در نتیجه به اعتقاد وزیر ارتباطات، مخالفت با چنین رویدادی یک بی‌انصافی است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده