// جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

بازی Middle-earth: Shadow Of Mordor را به رایگان تجربه کنید

علاقه‌مندان به بازی Middle-earth: Shadow of Mordor می‌توانند این بازی را به صورت رایگان روی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی تجربه کنند.

سال ۲۰۱۴ مصادف بود با عرضه بازی Middle-earth: Shadow of Mordor، محصول مشترک استودیو مونولیت پروداکشنز و کمپانی سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر. این بازی که علاوه بر رمان هابیت و ارباب حلقه‌ها نوشته جی آر آر تالکین، از اقتباس‌های سینمایی آن‌ها نیز الهام گرفته است، در کنار جلب نظر مخاطبین و منتقدین، جوایز مختلفی را در‌یافت کرده و موفق‌ترین بازی اقتباسی از رمان‌های تالکین لقب گرفته است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، امکان تجربه رایگان این بازی تا روز یک‌شنبه هفته آینده روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی وجود دارد.

بازی Middle-earth: Shadow of Mordor به مدت محدودی با تخفیف استثنایی به فروش می‌رسد. نسخه Game of the Year این بازی روی کنسول نسل هشتم کمپانی ما‌یکروسافت تا تاریخ ۱۷ جولای (۲۶ تیر) با قیمت ۴ دلار قابل خرید است. فروشگاه استیم نیز نسخه مذکور را با قیمتی مشابه تا تاریخ ۱۱ جولای (۲۰ تیر) به فروش می‌رساند. علی‌رغم اینکه تجربه رایگان بازی Middle-earth: Shadow of Mordor در دسترس دارندگان پلتفرم پلی‌استیشن 4 قرار نگرفته است، اما این دسته از بازیکنان می‌توانند تا روز سه‌شنبه هفته آینده با پرداخت ۶ دلار (۴ دلار برای اعضای پلی‌استیشن پلاس) نسخه Game of the Year را خریداری کنند.

استودیو Monolith Productions در خبر دیگری اعلام کرده است که بازیکنان می‌توانند قوی‌ترین Nemesis و Follower را به بازی Middle-earth: Shadow of War منتقل کنید. این اورک‌ها با تمامی ویژگی‌ها اعم از زره مورد استفاده و زخم‌ها به دنباله Middle-earth: Shadow of Mordor اضافه خواهند شد.

بازی Middle-earth: Shadow of War در تاریخ ۱۰ اکتبر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید گیم‌پلی به نمایش در آمده در نمایشگاه E3 2017 را مشاهده کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده