نویسنده: محسن حقانی
// جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

بازی Rome: Total War - Alexander برای آیپد منتشر خواهد شد

استودیو فرال اینتراکتیو اعلام کرد بازی استراتژی Rome: Total War - Alexander، اواخر تابستان برای دستگاه‌های آیپد منتشر خواهد شد.

امروز برای کسانی که روی دستگاه‌های الکترونیکی خود از وجود بازی‌های استراتژیک لذت می‌برند، روز بسیار خوبی است چرا که در جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو فرال اینتراکتیو (Feral Interactive) اعلام کرد بازی Rome: Total War - Alexander اواخر تابستان برای آیپد منتشر می‌شود؛ Alexander یکی از بسته‌های الحاقی مستقل برای بازی Rome: Total War محسوب می‌شود. Alexander بازیکن را به زمان‌های گذشته می‌برد، جایی که با ارائه‌ی یک نقشه کاملا جدید از مقدونیه و پوشش تمامی راه‌های مرتبط تا امپراطوری ایران (پارس) ادامه خواهد داشت. بسته الحاقی Alexander، چهار جناح جدید را در بازی ارائه می‌دهد که از آنها می‌توان به مقدونیه، ایران و هند اشاره کرد. ارتش‌های جدید مربوط به قلمرو‌های اشاره شده بیش از ۲۵ یگان جدید را به بازی اضاف خواهند کرد که از آنها می‌توان به پیاده نظام مشهور فالانکس مقدونیه (Macedonian Phalanx) اشاره کرد.

بخش داستانی بازی، ۶ مبارزه تاریخی را پوشش خواهد داد که‌ داستان یکی از بزرگترین نبردها در تاریخ باستان را بازگو خواهد کرد و از این رو، باید تاکتیک‌های مفرح جدیدی را برای اتخاذ در بازی ارائه دهد. استودیو فرال اینتراکتیو در زمینه پورت‌های بازی Rome: Total War کار خود را عالی انجام داده است و این انتظار می‌رود که Alexander نیز همانند دیگر کار‌های آنها، عالی از آب درآید. بسته گسترش دهنده مستقل Alexander با قیمت ۵ دلار باید در آینده نسبتا زود منتشر شود.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست ؟ آیا وجود امپراطوری ایران محرکی جهت تجربه این بازی برای شما خواهد بود ؟


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده