نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

انیمیشن تلویزیونی Assassin’s Creed ساخته می‌ شود

آدی شانکار، تهیه‌کننده‌ی هالیوودی، از ساخت انیمیشن تلویزیونی Assassin’s Creed خبر داد.

آدی شانکار، تهیه‌کننده‌ی اجرایی انیمیشن Castlevania (کسلوانیا) شبکه‌ی نتفلیکس، در حال برنامه‌ریزی برای ساخت مجموعه‌ای انیمیشنی از سری بازی‌های معروف Assassin’s Creed (اساسینز کرید) است. با اعلام این خبر کاملاً مشخص است که شرکت یوبیسافت، ناشر و سازنده‌ی مجموعه بازی‌های ویدئویی Assassin’s Creed، به صورت جدی به دنبال بازگرداندن این سری به روزهای خوبش است؛ مجموعه‌ای که البته با دو بازی آخر خود و نیز فیلمی که از روی آن ساخته شد، کاملاً خدشه‌دار شده است.

اولین قدم یوبیسافت در این زمینه همین معرفی نکردن هر ساله‌ی مجموعه‌ی بازی Assassin’s Creed است؛ بعد از آخرین نسخه این مجموعه یعنی Assassin's Creed Syndicate، یوبی سافت تصمیم گرفت کمی به این مجموعه استراحت بدهد و امسال در مراسم E3 بود که قسمت جدید این بازی محبوب با نام Assassin’s Creed: Origins معرفی شد و البته بازخوردهای اولیه‌ی بسیار خوبی را هم دریافت کرد. پس از شکست تجاری و کیفی کامل فیلمی که از این مجموعه ساخته شد، پروژه‌ی بعدی شرکت یوبیسافت برای زنده کردن نام این مجموعه بسیار هیجان‌انگیز و جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد. یوبیسافت قصد دارد با همکاری آدی شانکار، بر روی انیمیشن تلویزیونی Assassin’s Creed کار کند و دنیای وسیع این مجموعه را در قالبی جدید به نمایش درآورد.

Assassin

آدی شانکار را با تهیه‌کنندگی آثاری چون Lone Survivor (تنها بازمانده)، A Walk Among the Tombstones (قدم زدن میان قبرها)، Dredd  (دِرِد) و The Grey (خاکستری) می‌شناسند. در کارنامه‌ی وی تهیه‌کنندگی فیلم‌های کوتاهی همچون Power/Rangers و The Punisher: Dirty Laundry نیز به چشم می‌خورد. نکته‌ی جالب آثاری که وی تهیه‌کنندگی آنان را بر عهده داشته این است که اکثر این ساخته‌ها درجه‌ی سنی R گرفته‌اند. موضوع دیگری که برای بازیکنان و طرفداران مجموعه‌ی Assassin’s Creed جالب و البته بسیار حائز اهمیت خواهد بود این است که بدانند رابطه‌ی وی با صنعت بازی چگونه است. خوشبختانه آدی شانکار خود از طرفداران پروپاقرص این صنعت است. این انتخاب بدین معناست که یوبیسافت دست از رویه‌ی تکراری و همواره شکست‌خورده‌ی هالیوود در خلق فیلم‌های برگرفته از بازی و البته با بودجه‌ی بسیار زیاد دست کشیده است و این بار پروژه‌ی خود را به فردی کاربلد و می‌توان گفت متفاوت‌تر سپرده است؛ کسی که حداقل یک بار کنترل شخصیت بازی‌های Assassin’s Creed را بر عهده داشته است و کمی با دنیای آن آشنایی دارد!   

صحبت‌های آدی شانکار را که در صفحه‌ی فیسبوک خود به اشتراک گذاشته است با هم می‌خوانیم:

با خوشحالی شما را در جریان پروژه‌ی بعدی خود قرار می‌دهم! هنگامی که برای رسیدن به رؤیاهایم به لس‌ آنجلس نقل مکان کردم، اولین نسخه‌ی مجموعه‌ی Assassin’s Creed را خریدم و شروع به بازی کردم. در آن زمان حتی به فکرم خطور نمی‌کرد که روزی این صنعت به سراغ من بیاید؛ در رؤیاهای خود هم نمی‌دیدم که شرکت یوبیسافت این پیشنهاد را با من مطرح سازد و از من بخواد داستان کاملاً جدیدی از مجموعه‌ی Assassin’s Creed خلق کنم و آن را به صورت انیمیشن بر روی آنتن ببرم. اگر کسی به شما گفت دست از رؤیاهایتان در زندگی بکشید، سخنانش را نشنیده بگیرد.  

اولین فصل مجموعه‌ی تلویزیونی Castlevania از فردا و از طریق شبکه‌ی نتفلیکس پخش خواهد شد و طرفداران مجموعه‌ی Assassin’s Creed با دیدن این مجموعه بهتر می‌توانند با دست پخت آدی شانکار آشنا شوند. البته این را هم باید گفت که پیش از این یوبیسافت دو فیلم کوتاه انیمیشنی با نام‌های Assassin’s Creed: Embers (اساسین کرید: پاره‌های آتش) و Assassin’s Creed: Ascendance  (اساسین کرید: صعود) ساخته بود و چندان هم با انیمیشن‌سازی بیگانه نیست.

Assassin

گفتنی است فیلم Assassin’s Creed در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ بر روی پرده رفت و البته با بازخورد بسیار بدی از طرف تماشاگران و منتقدین همراه شد. فیلم در گیشه هم چندان موفق نبود با وجود هزینه‌ی ۱۲۵ میلیون دلاری، تنها موفق به فروش ۲۴۰ میلیون دلار شد. کارگردانی فیلم Assassin’s Creed بر عهده جاستین کورزل بود و بازیگرانی همچون مایکل فاسبندر، ماریون کوتیار، جرمی آیرونز و برندن گلیسون در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.        

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده