// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

MSI از موس های جدید سری Clutch رونمایی کرد

MSI دو ماوس گیمینگ جدید را از سری Clutch معرفی کرد.

کمپانی ام‌ اس‌ آی دو ماوس جدید را با مشخصاتی عالی و با قابلیت سفارشی سازی با نام‌های Clutch GM70 و Clutch GM60 معرفی کرد. هر دو ماوس بر طراحی ارگونومیک تمرکز کرده و پوشش‌های کناری و سطح بالایی آنها قابل تعویض است. می‌توانید ماوسی مناسب دست خودتان بسازید، نه طراحانی که آن را ساخته‌اند. یک ماوس خوب و مناسب، در حین انجام بازی‌ها در طولانی مدت، هم در نحوه‌ی بازی و هم در سلامت دستتان، تفاوت ایجاد می‌کند.

بدون نورپردازی هیچ چیزی کامل نیست

این روزها بدون استفاده از نورپردازی و LED های رنگی، هیچ چیز کامل نیست. هر دو مدل Clutch GM70 و Clutch GM60 به فناوری MSI RGB Mystic Light مجهز هستند. با استفاده از نرم‌افزار MSI RGB Mystic Light می‌توانید از میلیون‌ها رنگ و طرح مختلف بهره ببرید. قابلیت The Light Sync، این امکان را به شما می‌دهد تا سایر لوازم LED دار خود را بدون هیچ زحمتی با ماوس خود هماهنگ کنید.

MSI Clutch GM70

Clutch GM70

به جز چند مورد، تفاوت زیادی بین دو ماوس جدید MSI وجود ندارد. امکان اتصال Clutch GM70، هم به شکل باسیم و هم به صورت بی‌ سیم ممکن است. شما می‌توانید آن را با استفاده از کابل ۲ متری و از طریق رابط USB 2.0 که با روکشی از طلا پوشانده شده است متصل کنید یا با استفاده از دانگل، به صورت بی‌سیم از آن بهره ببرید.

سنسور آن یک سنسور نوری گیمینگ به نام PMW 3360 است که DPI (نقطه بر اینچ) آن به صورت پیش‌فرض مقادیر ۱۰۰۰، ۱۸۰۰، ۲۸۰۰، ۳۶۰۰ و حداکثر ۱۸۰۰۰ را می‌پذیرد. سوئیچ‌های آن از نوع Omron Gaming است که تا ۵۰ میلیون کلیک را تضمین می‌کند. ماوس GM70 تعداد ۱۰ عدد کلید دارد و وزن کلی آن ۱۲۹ گرم است.

MSI Clutch GM70

Clutch GM60

ماوس GM60 کمی با مدل قبلی تفاوت دارد. از سنسور شروع می‌کنیم. این محصول به سنسور گیمینگ PMW 3330 مجهز شده است و مقادیر DPI آن با GM70 تفاوتی ندارد. سوئیچ‌ها نیز همان Omron GAMING هستند، اما نسبت به مدل قبلی دو کلید کمتر داشته و تنها به هشت کلید بسنده شده است. اجزای کمتر به معنای وزن کمتر است که در نتیجه این ماوس سبک‌تر بوده و ۱۱۵ گرم وزن دارد.

MSI Clutch GM60

ویژگی‌های مشترک

هر دو مدل ماوس‌های جدید MSI از سری Clutch بوده و ۸ کلید قابل برنامه‌ریزی دارند. تنظیمات این کلیدها از طریق نرم‌افزار MSI Gaming Center انجام می‌پذیرد. چرخ اسکرول ALPS Encoder، چه در هنگام تغییر سلاح در بازی و چه در هنگام انجام سایر فعالیت‌ها، حرکاتی روان و دقیق را فراهم می‌کند.

MSI Clutch GM70

این ماوس از مواد اولیه‌ی بسیار با کیفیتی تهیه شده است و تجربه‌ی گیمینگ قابل اعتمادی را نوید می‌دهد. کلیدهای اصلی به سوئیچ‌های گیمینگ OMRON مجهز شده است و بیش از ۵۰ میلیون کلیک را تضمین می‌کند که تقریبا برای انجام هدشات و استفاده از معجون در بازی‌ها و حتی دبل کلیک ساده نیز پایداری کافی دارد.

پوشش بالایی و دستگیره‌های کناری ماوس را به لطف طراحی مغناطیسی آن، به راحتی می‌توان تعویض کرد. طراحی دستگیره‌های کناری به شکل اژدها بوده و کنترل بیشتری به کاربر می‌دهد.

MSI Clutch GM70

مشخصات

اسم محصولماوس گیمینگ Clutch GM70ماوس گیمینگ Clutch GM60
سنسورسنسور نوری گیمینگ PMW 3360سنسور نوری گیمینگ PMW 3330
DPI۱۰۰۰، ۱۸۰۰، ۲۸۰۰، ۳۶۰۰، ۱۸۰۰۰۱۰۰۰، ۱۸۰۰، ۲۸۰۰، ۳۶۰۰، ۱۰۸۰۰
تعداد کلیدها۱۰ عدد (شامل کلید اتصال و پاور)۸ عدد
زمان پاسخ‌گویی۰.۳۳ میلی‌ثانیه (باسیم)، ۱ میلی‌ثانیه (بی‌سیم)۰.۳۳ میلی‌ثانیه
سوئیچ کلیدهای اصلیOmron GAMINGOmron GAMING
نورپردازیRGB Mystic LightRGB Mystic Light
کابل USBکابل دو متریکابل دو متری
رابط اتصالبی‌سیم، دانگل USB، باسیم و کانکتور با روکش طلاباسیم و رابط USB 2.0 با روکش طلا
ابعاد۱۲۵x۶۶x۳۹ میلی‌متر۱۲۵x۶۶x۳۹ میلی‌متر
وزن۱۲۹ گرم۱۱۵ گرم

قیمت و تاریخ عرضه

انتظار می‌رود ماوس‌های گیمینگ Clutch GM70 و Clutch GM60 در اوایل ماه جاری میلادی در فروشگاه‌های سراسر دنیا در دسترس قرار گیرند. MSI تا به این لحظه هیچ قیمتی اعلام نکرده است.


منبع ETEKNIX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده