نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

زمان قسمت های فصل هشتم سریال Game of Thrones احتمالا افزایش خواهد یافت

پائولا فیرفیلد، طراح صدای سریال Game of Thrones از احتمال افزایش زمان هر قسمت فصل هشتم این سریال خبر داد.

فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) تنها در ۶ قسمت تولید و منتشر خواهد شد تا کوتاه‌ترین فصل این سریال باشد، اما به نظر می‌رسد کسانی که در پشت صحنه ساخت این سریال هستند، در نظر دارند راهی برای دلجویی از طرفداران این سریال پیدا کنند. پائولا فیرفیلد، طراح صدای سریال Game of Thrones به مخاطبان این سریال که در همایش Con of Thrones جمع شده بودند، گفت که زمان قسمت‌های فصل هشتم این سریال در حال بررسی است و احتمالا زمان آن طولانی‌تر از قسمت‌های فصل‌های گذشته خواهد بود. این بدان معنی است که زمان هر ۶ قسمت فصل هشتم سریال Game of Thrones حدود ۹۰ دقیقه خواهد بود تا طرفداران دنیای وستروس احساس کنند که فصل پایانی مثل یک فصل ۸ یا ۹ قسمته است و احساس نکنند که فصل پایانی این سریال ۶ قسمت است.

Game of Thrones

در حال حاضر،‌ میانگین هر قسمت سریال Game of Thrones حدود ۵۵ دقیقه است و گفته می‌شود که زمان هر قسمت این سریال برای طرفداران چندان اهمیتی ندارد و بیشتر دوست دارند که تعداد قسمت‌های آن مانند ۶ فصل اول باشد. با این حال، استثنائاتی نیز وجود دارد و به طور مثال زمان قسمت Battle of the Bastards از فصل ششم این سریال ۶۸ دقیقه بوده است. با این حال، تنها قرار نیست که در فصل هشتم سریال Game of Thrones شاهد قسمت‌های طولانی‌تر باشیم. طبق اطلاعاتی که ماه گذشته وب‌سایت نگهبانان دیوار منتشر کرده، قسمت پایانی فصل هفتم سریال Game of Thrones رکورد طولانی‌ترین قسمت این سریال را به نام خود ثبت کرده است. زمان قسمت پایانی فصل هفتم این سریال قرار است ۸۱ دقیقه باشد. همچنین زمان قسمت ششم و ماقبل پایانی فصل هفتم سریال Game of Thrones نیز ۷۱ دقیقه خواهد بود.

با این حال، طرفداران انتظار دارند که با طولانی‌تر شدن احتمالی زمان هر قسمت فصل هشتم سریال Game of Thrones؛ به کیفیت آن لطمه‌ای وارد نشود و فصل پایانی نیز بتواند کیفیت بسیار خوبی مانند فصل‌های گذشته داشته باشد. شبکه HBO اخیرا تریلر جدیدی از فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر کرده است. همچنین در حال حاضر شبکه HBO در حال ساخت پنج سریال فرعی و پیش درآمد بر اساس مجموعه Game Of Thrones است.

پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر امسال (۱۶ جولای) آغاز خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده