نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰

بازی Crackdown 3 در نمایشگاه گیمزکام 2017 نمایش جدیدی خواهد داشت

فیل اسپنسر، مدیر ایکس‌باکس از نمایش جدید بازی Crackdown 3 در نمایشگاه گیمزکام 2017 می‌گوید.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که به‌زودی نمایش جدیدی از بازی Crackdown 3 را شاهد خواهیم بود. فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، در توییتر اعلام کرد این بازی اکشن ماه آینده در نمایشگاه گیمزکام 2017 واقع در کلن آلمان حاضر خواهد بود و شرکت‌کنندگان می‌توانند منتظر دموی جدید بازی از سوی مایکروسافت باشند.

سخن اسپنسر در پاسخ به یکی از کاربران بود که پرسیده بود آیا مایکروسافت قصد دارد در مورد تکنولوژی ابری به‌کار رفته برای بخش چندنفره بازی Crackdown 3 بیشتر صحبت کند. پنل بازی Crackdown 3 در کامیک کان سن دیگو وضعیت چندان جالبی نداشت و افراد مشهور حاضر در پنل با توجه به اینکه بازیکنان حرفه‌ای نبودند، تجربه نه‌چندان جالبی از بازی را ارائه دادند.

اسپنسر گفت که پنل کامیک کان بازی را دیده است و قول داد که مایکروسافت محتوای بهتری برای گیمزکام تدارک ببیند. او گفت:

بازی Crackdown 3 در گیمزکام حاضر خواهد بود و ما نمایش بیشتری خواهیم داشت. بله، من پنل کامیک کن را دیده‌ام. از داشتن یک دموی خوب در گیمزکام اطمینان حاصل می‌کنیم.

اسپنسر همچنین در یک توییت دیگر گفت که قضاوت کردن در مورد افرادی که به طور معمول به تجربه بازی نمی‌پردازند، ناعادلانه است.

مایکروسافت در کامیک کان یک تریلر جدید برای بازی Crackdown 3 منتشر کرد که مدل شخصیت فرمانده جکسون با بازی تری کروز را به نمایش می‌گذاشت. همچنین شخصیت جدیدی به نام ایکو هم در این پنل معرفی شد.

بازی Crackdown 3 در تاریخ هفتم نوامبر (۱۶ آبان) هم‌زمان با ایکس باکس وان ایکس عرضه می‌شود. این کنسول ۵۰۰ دلاری که گفته شده قدرتمندترین کنسول ساخته‌شده در تاریخ است، در نمایشگاه گیمزکام قابل بازی خواهد بود. بازی Crackdown 3 مشمول برنامه Xbox Play Anywhere بوده و برای ویندوز 10 و ایکس باکس وان هم عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده