نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰

جدول فروش هفتگی انگلستان: چهارمین هفته صدرنشینی ریمستر کرش

ریمستر سه‌گانه کرش با نام Crash Bandicoot N.Sane Trilogy برای چهارمین هفته موفق شد صدرنشین جدول بازی‌های پرفروش انگلستان شود.

زازی Crash Bandicoot N.Sane Trilog، ساخته جدید اکتیویژن بلیزارد، توانست برای چهارمین بار به صدرنشین جدول بازی‌های پرفروش انگلستان تبدیل شود. نسخه ریمستر سه‌گانه محبوب کرش با نام Crash Bandicoot N.Sane Trilogy، پس از یک هفته غیبت در صدر جدول، دوباره توانست این جایگاه را به دست آورد و به این ترتیب موفق شده از پنج هفته‌ای که زمان انتشارش می‌گذرد، چهار هفته را در صدر سپری کند. 

از طرف دیگر، این هفته در سه بازی پرفروش انگلستان، شاهد تغییر نبودیم و Splatoon 2 و GTA V که هفته گذشته به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند، این هفته نیز موفق به حفظ جایگاه‌های قبلی خود شدند. در هفت روز پیش، بیشتر خرده‌فروشی‌ها فروش‌های ویژه‌ای را برگزار کردند و بتسدا، شرکتی بود که از این فروش‌های ویژه، بیشترین سود را برد و جایگاه‌های چهارم، پنجم و ششم جدول این هفته بازی‌های پرفروش انگلستان را به ترتیب با بازی‌های فال‌اوت 4، DOOM و Dishonored 2 در اختیار خود گرفت.

در جایگاه هفتم جدول بازی‌های پرفروش انگلستان این هفته، بازی جدید کنسول نینتندو 3DS با نام Miitopia قرار گرفت و جایگاه هشتم نیز به یک تازه‌وارد دیگر رسید و بازی Rugby League Live به این جایگاه دست پیدا کرد. علی‌رغم رشد فروش ۴۲ درصدی بازی فیفا 17، این بازی با یک پله سقوط مواجه شد به جایگاه ۹ رضایت داد. جایگاه انتهایی جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان به نماینده یوبی‌سافت رسید و بازی Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands با صعودی ۷ پله‌ای،‌ موفق شد آخرین مکان جدول این هفته انگلستان را تصاحب کند.  

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان در هفته منتهی به ۲۹ جولای (۶ مرداد) را مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

چهار هفته صدرنشینی
۲۲

Splatoon 2

حفظ جایگاه هفته پیش
۳۳

Grand Theft Auto V

-
۴۹

Fallout 4

-
۵۱۲

DOOM

-
۶۱۶

Dishonored 2

-
۷-

Miitopia

هفته اول انتشار

۸-

Rugby League Live 4

هفته اول انتشار
۹۸

FIFA 17

سقوطی یک پله‌ای
۱۰۱۷

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

صعودی هفت پله‌ای

نگاهی به بازی‌های تازه منتشر شده این هفته:

Miitopia

Miitopia

بازی Miitopia یک بازی انحصاری نینتندو 3DS است که توسط نینتندو توسعه یافته و منتشر شده است. بازی زمستان سال گذشته در ژاپن منتشر شد و نسخه غربی آن چند روز پیش در دسترس کاربران قرار گرفت.

این بازی نقش‌آفرینی، دارای المان‌های شبیه‌ساز زندگی نیز است. در این بازی، شما می‌توانید در ابتدا کلاس شخصیت خود را انتخاب کنید و در ادامه با پیشروی در بازی، به کلاس‌های بیشتری دسترسی داشته باشید. این بازی یک ماه و نیم پس از عرضه‌اش موفق شد بیش از ۱۶۸ هزار نسخه در ژاپن به فروش برساند و مجله معتبر فامیتسو به آن امتیاز ۳۱ از ۴۰ را اعطا کرده است.


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده