نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

بازی Lumo به زودی برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

پس از عرضه بازی معمایی- پلتفرمر ایزومتریک Lumo روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4  و ایکس‌باکس وان، این بازی قرار است به زودی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه شود.

طبق توئیتی که گرت نویس، تنها توسعه‌دهنده بازی Lumo به تازگی در اکانت توئیتر خود منتشر کرده، به نظر می‌رسد قرار است این پازل ایزومتریک به زودی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه شود.

گرت نویس هم‌چنین در توئیتی جداگانه اعلام کرد که هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی Lumo روی کنسول نیتندو سوییچ مشخص نشده است، اما به زودی جزئیات بیش‌تری از این بازی منتشر خواهد شد.

Lumo Screenshot

بازی Lumo  اولین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی و برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ویتا و پی‌سی منتشر شد. به گفته گرت نویس این بازی در واقع برداشتی مدرن از بازی‌های رترو و ایزومتریکی است که وی به شخصه در گذشته تجربه کرده است. شما که در این بازی نقش یک جادوگر با جثه‌ای کوچک را برعهده خواهید داشت و باید با بیش از ۴۰۰ اتاق مختلف که در هرکدام از آن‌ها، آسانسورها و پلتفرم‌های عجیب و غریب انتظار شما را می‌کشند، دست و پنجه نرم کنید.

علاوه بر این، Lumo آیتم‌های مخفی بسیاری، از جمله «۶ مینی‌گیم مخفی» را نیز در اختیار بازیکنان قرار داده است. در ویدئو زیر می‌توانید بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید:

برای دانلود ویدئو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده