نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

کیت بلانشت خواهان حضور شخصیت های شرور زن بیشتری در دنیای سینمایی مارول است

کیت بلانشت در مصاحبه جدید خود گفت که دوست دارد شخصیت‌های شرور و منفی زن بیشتری را در دنیای سینمایی مارول ببیند.

با وجود اینکه در دنیای سینمایی مارول شاهد حضور شخصیت‌های شرور و منفی زن متعددی بوده‌ایم، اما فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) اولین فیلم دنیای سینمایی مارول است که شخصیت شرور و منفی اصلی آن یک زن خواهد بود. شخصیت هلا نام این شخصیت است و کیت بلانشت نقش او را در این فیلم بازی کرده است. حال، بلانشت در مصاحبه جدید خود گفته که دوست دارد شخصیت‌های شرور و منفی زن بیشتری را در دنیای سینمایی مارول ببیند. او به E! News گفت:

تا زمانی که ویکتوریا آلونسو به من نگفته بود، من نمی‌دانستم که اولین شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم‌های مارول هستم. من فکر می‌کردم که مطمئنا این موضوع درست نیست و شخصیت‌های دیگری نیز بوده‌اند. شخصیت‌های شرور و منفی زن زیادی در دنیای کامیک وجود دارند، اما آن‌ها فرصت حضور بسیار کمی را در فیلم‌ها داشته‌اند. بنابراین، امیدوارم که شاهد حضور شخصیت‌های شرور و منفی بیشتری در فیلم‌های آینده مارول باشیم.

همچنین بلانشت توضیحاتی در مورد نابود شدن چکش ثور که میولنیر نام دارد، در فیلم Thor: Ragnarok داد. او به E! News گفت که چکش ثور در همان دقایق ابتدایی فیلم توسط وی نابود خواهد شد که پیش از این صحنه نابود شدن آن را در اولین تریلر این فیلم مشاهده کرده بودیم. پیش از این، تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok گفته بود که زمان این فیلم در حال حاضر حدود یک ساعت و ۴۰ دقیقه است. با توجه به صحبت‌های بلانشت و وایتیتی، به نظر می‌رسد که سرعت اتفاقات این فیلم بسیار سریع باشد. اگر صحبت‌های وایتیتی درست باشد، فیلم Thor: Ragnarok کوتاه‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

Thor: Ragnarok

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Ragnarok به کارگردانی تایکا وایتیتی، برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر امسال (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است. در حاشیه پنل کمپانی مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷، دومین تریلر فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده