// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

باندل های پلی استیشن 4 بازی FIFA 18 معرفی شدند

کمپانی سونی باندل‌های پلی‌استیشن 4 بازی FIFA 18 را معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی در جریان یک خبر باندل‌های بازی FIFA 18 برای کنسول پلی‌استیش 4 را معرفی کرد. تمامی این باندل‌ها برای ریجن اروپا در نظر گرفته شده و در ماه سپتامبر میلادی در دسترس قرار خواهند گرفت که شامل بازیکن‌های خاص آلتیمیت تیم و سه آیکون خواهند بود.

حال دو عدد از این باندل‌ها، مربوط به پلی‌ استیشن 4 پرو و پلی‌استیشن 4 یک ترابایتی است. هر دو این مدل که با نام رونالدو ادیشن شناخته می‌شوند، شامل دیسک بازی و یک کارت ویژه از کریستین رونالدو در آلتیمیت تیم شده که می‌توانید از وی در پنج بازی مختلف خود استفاده کرده و علاوه‌بر آن، ۲۰ پک Jumbo Premium Gold FUT دریافت خواهید کرد که هر هفته یک عدد از این پک‌ها در اختیار شما قرار داده می‌شود.

در ادامه اعلام شده که این دو باندل در تاریخ چهار مهر ماه (۲۶ سپتامبر) در دسترس قرار می‌گیرد و خریداران می‌توانند سه روز زودتر به بازی FIFA 18 دسترسی داشته باشند. البته این تمامی باندل‌های در نظر گرفته شده نیست و سایر باندل‌ها عبارتند از: پلی‌استیشن 4 ۵۰۰ گیگابایتی به همراه یک عدد فیفا 18، پلی‌استیشن 4 ۵۰۰ گیگابایتی و یک عدد بازی فیفا 18 و کنترلر اضافه، پلی‌استیشن 4 یک ترابایتی به همراه یک عدد بازی فیفا 18، پلی‌استیشن 4 یک ترابایتی به همراه یک عدد بازی فیفا 18 و کنترلر اضافه و در نهایت پلی‌استیشن 4 پرو به همراه یک عدد بازی فیفا 18 که تمامی این باندل‌ها در تاریخ هفت مهر (۲۹ سپتامبر) در دسترس قرار خواهند گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده