نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی The Darkside Detective

استودیو ایرلندی Spooky Doorway تریلر زمان عرضه‌ی بازی ماجراجویی The Darkside Detective را منتشر کرد.

مطابق آخرین اخبار بازی، استودیو ایرلندی «اسپوکی دوروی» تریلر هنگام عرضه بازی ماجرایی اشاره و کلیک The Darkside Detective را همزمان با انتشار آن برای کامپیوتر های ویندوز، لینوکس و مک منتشر کرد.

در این بازی کاربران در نقش یک کارآگاه با نام فرانسیس مک‌کویین قرار می‌گیرند و در کنار افسر دوئلی به بررسی شش پرونده‌ی عجیب می‌پردازند که در ابتدا بسیار عجیب و اسرار‌آمیز بوده ولی پس از مدتی به پرونده‌های فراطبیعی بدل می‌شوند. هر یک از پرونده‌های یادشده خاص و منحصربه‌فرد خواهند بود و در هر یک عنصر طنز به خوبی مشاهده می‌شود.

اتمسفر بازی The Darkside Detective به دهه‌ی ۹۰ میلادی مربوط است و در گذشته از این اثر برای شوخ‌طبعی‌های مرتبط با شکستن دیوار چهارم تقدیر شده بود. شایان ذکر است که موسیقی متن این بازی توسط بن پرونتی تهیه شده است که به خاطر کار بر روی موسیقی بازی‌هایی نظیر FTL و Gravity Ghost شهرت دارد.

در حال حاضر بازی The Darkside Detective در شبکه‌ی استیم با ۲۳ درصد تخفیف به قیمت ۱۰ دلار قابل خریداری است و این تخفیف تا تاریخ ۱۳ مرداد ادامه خواهد داشت. تریلر هنگام عرضه‌ی بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از آپارات کلیک کنید 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده