// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

بازیگرانی که می‌ توانند یکی از نقش‌ های اصلی سریال The Witcher را ایفا کنند

در این مطلب سراغ بازیگرانی رفته‌ایم که از قابلیت‌های خوبی برای ایفای نقش در سریال The Witcher برخوردارند.

پس از اینکه نت‌فلیکس رسما اعلام کرد سریالی بر اساس مجموعه بازی The Witcher ساخته خواهد شد، برخی از طرفداران بازی از شدت خوشحالی سر از پا نمی‌شناختند و بعضی دیگر هم به شدت مخالف این ایده بودند. اینکه از دیدن یکی از بهترین شخصیت‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی در تلویزیون خوشحال باشیم یا نگران بر باد رفتن خاطرات شیرین خود با بازی The Witcher باشیم، سوالی نیست که ما بخواهیم در این مطلب به دنبال جوابش بگردیم، اما مطمئنا روند ورود بازی‌ها به دنیای سینما یا تلویزیون متوقف نخواهد شد. هر چند که این دست از فیلم‌ها یا سریال‌ها تاکنون موفقیت قابل توجهی به دست نیاورده‌اند، اما بهتر است به ادامه داشتن این روند آزمون و خطا خوشبین باشیم تا شاید روزی بالاخره یک اثر قابل توجه در رابطه‌ با بازی‌های ویدیویی روی پرده‌ سینماها یا نمایشگرهای تلویزیون نقش ببندد.

سریال اقتباسی از مجموعه The Witcher که هنوز نامش هم مشخص نشده‌ است، اگر بیشتر از فیلم Tomb Raider مورد انتظار نباشد، کمتر از آن هم نیست. نت‌فلیکس هنوز هیچگونه جزئیاتی را درباره بازیگران این سریال منتشر نکرده است، اما می‌خواهیم به معرفی برخی از بازیگران توانمند بپردازیم که اگر یکی از نقش‌های اصلی سریال را برعهده بگیرند، می‌توان حدس زد که شاهد اثر جذابی خواهیم بود. سه گانه The Witcher کاراکترهای موثر و به‌یادماندنی زیادی دارد، اما تصمیم گرفته‌ایم تا به سراغ چهار شخصیت اصلی بازی برویم. گرالت، تریس، ینفر و سیری.

Geralt of Rivia:

Mads Mikkelsen

مدس میکلسن

این بازیگر توانمند دانمارکی که به بازی در نقش‌های منفی شهرت دارد، می‌تواند در یکی از بهترین‌ نقش‌های مثبت دوران فعالیت حرفه‌ای خود حضور پیدا کند. میکلسن علاوه بر اینکه چهره باصلابتی برای ایفای نقش گرالت دارد، بیشتر از هر کاندیدای دیگری با دنیای بازی‌های ویدیویی آشنا است. وی در بازی Death Stranding، اثر جدید هیدئو کوجیما، نقش مهمی را بر عهده دارد. آخرین حضور میکلسن در تلویزیون به سریال Hannibal بازمی‌گردد و می‌توان امیدوار بود که پس از دو سال دوری، دوباره شاهد هنرنمایی او در تلویزیون باشیم.

Anson Mount

انسون مانت

گزینه دوم ما برای ایفای نقش گرالت، انسون مانت، بازیگر پرکار سریال‌های تلویزیونی است. شاید از لحاظ چهره، مانت بیشتر از دیگران به گرالت شباهت دارد. او نیز تاکنون در دو بازی ویدیویی حضور داشته است که برجسته‌ترین آن‌ها نقش سباستین کاستلانوس در بازی The Evil Within است. مانت در حال حاضر مشغول بازی در سریال مورد انتظار Inhumans است و نقش بلک بولت را در این سریال ایفا خواهد کرد.

Josh Holloway

جاش هالووی

شاید اگر هیچ کدام از گزینه‌های بالا نتوانند فرصت بازی در نقش گرالت را پیدا کنند، جاش هالووی انتخاب سوم کارگردان باشد. وی بیشتر از سینما، در سریال‌های تلویزیونی مشغول به کار بوده است و از معروف‌ترین نقش‌های او می‌توان به شخصیت جیمز فورد در مجموعه Lost اشاره کرد. جدیدترین سریالی که هالووی در آن حضور داشته است، سریال Colony محصول شبکه USA Network است.

Triss Merigold

Vittoria Puccini

ویتوریا پوچینی

برای شخصیت تریس در بازی The Witcher گزینه‌های زیادی نمی‌توان یافت. شاید آلیشیا ویکاندر نزدیک‌ترین گزینه هالیوودی برای کاراکتر تریس باشد، اما اگر از مرزهای آمریکا خارج شویم، ویتوریا پوچینی، بازیگر موفق ایتالیایی، یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است. وی از نظر ظاهری شباهت فوق‌العاده‌ای با شخصیت تریس دارد و قطعا می‌تواند یکی از گزینه‌های جدی برای تصاحب این نقش باشد. با این حال، وی تاکنون در هیچ یک از فیلم‌ها یا سریال‌های آمریکایی حضور نداشته است و کارنامه قابل ذکری در ایالات متحده ندارد.

Yennefer

Eva Green

اوا گرین

همانطور که میکلسن نزدیک‌ترین گزینه برای نقش گرالت است، اوا گرین هم بهترین انتخاب برای تصاحب نقش ینفر است. گرین نه تنها از نظر ظاهری شباهت‌هایی با ینفر دارد، بلکه به خوبی می‌تواند شخصیت این کاراکتر را هم پیاده‌سازی کند. وی آخرین بار با فیلم Miss Peregrine's Home for Peculiar Children در پرده سینما مشاهده شد و هم‌اکنون مشغول بازی در سه فیلم دیگر است. برخلاف سینما، اوا گرین در تلویزیون کارنامه پرباری ندارد و آخرین حضور او به سریال Penny Dreadful بازمی‌گردد.

Rachel Weisz

ریچل وایس

یکی دیگر از گزینه‌های فوق‌العاده برای نقش ینفر، ریچل وایس است. بازیگر توانایی که کارنامه قدرتمندی در قیاس با اوا گرین دارد. او به خاطر بازی در فیلم The Constant Gardener برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و پر افتخارترین بازیگر این فهرست به شمار می‌رود. وایس بیشتر به بازی در فیلم های درام پرداخته است، اما حضور در فیلم‌های اکشن نیز در کارنامه‌اش دیده می‌شود. به نظر می‌رسد این بازیگر بریتانیایی خیلی خوب می‌تواند دو صفت مهربان و جنگجوی ینفر را به نمایش بگذارد. وایس جزو آن دسته از بازیگرانی است که تمرکزش به طور کامل روی سینما است و به طور جسته و گریخته و کوتاه در سریال‌های تلویزیونی شرکت داشته است. وایس هم‌اکنون مشغول بازی در سه فیلم سینمایی است و به نظر می‌رسد برنامه کاری چندان خلوتی ندارد.

Ciri

Melanie Laurant

ملانی لورن

باز هم اولین گزینه ما بازیگری است که از نظر ظاهری بیشترین شباهت را به سیری دارد. ملانی لورن علاوه بر اینکه بازیگر قابل قبولی است، شباهت زیادی هم با شخصیت سیری دارد. با این حال، این بازیگر فرانسوی تاکنون در هیچ سریالی حضور نداشته است و شاید اولویت اصلی نت‌فلیکس نباشد. از جمله آثاری که لورن در آن حضور داشته است می‌توان به Enemy و Inglorius Bastards اشاره کرد.

Emma Watson

اما واتسون

یکی دیگر از گزینه‌های جذاب برای نقش سیری، اما واتسون است که این روزها با فیلم‌های Beauty and the Beast و The Circle شاهد نقش‌آفرینی او هستیم. این بازیگر جوان و بریتانیایی هم از لحاظ سنی بسیار به سیری نزدیک‌تر است و هم اینکه معصومیت و سادگی سیری در چهره وی دیده می‌شود. با این وجود، واتسون هم جزو بازیگرانی است که فعالیتش در سینما بسیار جدی است و اینکه آیا این سریال می‌تواند او را برای حضور در تلویزیون قانع کند یا خیر، چالش اصلی نت‌فلیکس خواهد بود.

Saorise Ronan

سیرشا رونان

آخرین نفر در این فهرست، سیرشا رونان، بازیگر ۲۳ ساله ایرلندی است. با اینکه رونان بازیگر جوانی است، اما سابقه کاری پرباری به ویژه در سینمای آمریکا دارد و شاید اگر فاکتور شباهت چهره را کنار می‌گذاشتیم، وی از هر لحاظ شایستگی بازی در نقش سیری را دارا بود. این بازیگر ایرلندی هر چند کوتاه، اما در چند سریال تلویزیونی نیز نقش‌آفرینی کرده و در واقع شروع دوران بازیگری‌اش از تلویزیون بوده است.

حال نوبت شماست که گزینه‌های مدنظر خود را برای تصاحب این نقش‌ها، به ما معرفی کنید.

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده