نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

قسمت نخست فصل هشتم The Walking Dead اطلاعاتی از ریک گرایمز پیر ارائه می‌کند

یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های تریلر جدید فصل هشتم سریال The Walking Dead مربوط به ریک گرایمز پیر بود. حال سازندگان توضیحاتی در این رابطه داده‌اند.

تریلر جدید فصل هشتم سریال مردگان متحرک مملو از صحنه‌های نو و جذاب بود، اما یکی از صحنه‌هایی که موجب تعجب بسیاری از طرفداران شد، نمایی مربوط به ریک گرایمز پیر بود که در فضایی بیمارستان-گونه دراز کشیده بود.

ریک گرایمز

خواندن بند بعدی ممکن است بر تجربه شما از سریال اثر منفی بگذارد

 

بسیاری از هواداران پس از دیدن این سکانس حدس می‌زدند که این سکانس به معنای این خواهد بود که ریک از همان قسمت ابتدایی در کما بوده و تمامی این اتفاقات یک خواب بزرگ بوده‌اند. با اینکه این تئوری جالب به نظر می‌رسد، اما اینکه تمام این ماجرا توهمی بیش نبوده کمی نامطلوب به نظر می‌رسد.

 

این سکانس هر چه که باشد، چیزی که مشخص است این است که طرفداران نمی‌توانند برای دیدنش صبر کنند. رابرت کرکمن، خالق مردگان متحرک، در جریان همایش انجمن منتقدان تلویزیون در این رابطه توضیحاتی داد. کرکمن در رابطه با این سکانس جنجالی گفت:

نمی‌دانم، آیا این سکانس مربوط به بیدار شدن ریک از کما بود؟ در این صورت جالب خواهد شد، مگر نه؟ ما این اتفاق جذاب را در این تریلر گنجاندیم؛ چرا که می‌خواهیم هواداران در رابطه با چگونگی تاثیر این اتفاق در روند داستان گمانه‌زنی کنند. هواداران کتاب‌های کامیک به خوبی می‌دانند چنین سکانس‌هایی چه معنایی می‌دهند؛ اما اگر طرفدار کتاب‌های کامیک هستید باید به شما بگویم که خیلی هم از حدس و گمان خود مطمئن نباشید. در نتیجه این موضوع به‌عنوان یک راز باقی خواهد ماند.

او همچنین در بخشی از صحبت‌هایش تاکید کرد که هواداران راز این سکانس را در «قسمت ابتدایی فصل هشتم» سریال مردگان متحرک خواهند فهمید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده