نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

تولید قسمت دوم فیلم Fantastic Beasts آغاز شد

بازیگران جدید قسمت دوم فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them معرفی شدند و بخش‌هایی از داستان این فیلم نیز مشخص شد.

بازیگران جدید و بازیگرانی که در قسمت اول فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها) حضور داشته‌اند و در قسمت جدید نیز حضور خواهند یافت، معرفی شدند. علاوه بر این، بخش‌هایی از داستان قسمت دوم فیلم مشخص شد و طبق اعلان کمپانی برادران وارنر، فیلم‌برداری فیلم نیز آغاز شده است. این دومین قسمت از این مجموعه‌ خواهد بود؛ در حالی که کمپانی برادران وارنر برای ساخت پنج فیلم برنامه‌ریزی کرده است.

ادی ردمین همان نقش قدیم خود، نیوت اسکمندر را که جادوگری جانورشناس و کارمند وزارت سحر و جادوی بریتانیا بود ایفا خواهد کرد. در کنار وی کاترین واترستون هم در نقش تینا گلدستین، ساحره و کارمند کنگره جادویی ایالات متحده آمریکا در قسمت اول این مجموعه، حضور خواهد یافت. نقش خواهر کوچک‌تر تینا گلدستین را هم آلیسون سودول بر عهده خواهد داشت که در فیلم اول با نام کویینی گلدستین شناخته می‌شد و قابلیت ذهن‌خوانی داشت. دن فوگلر هم با ایفای نقش شخصیت جیکوب کوالسکی (تنها فرد این جمع که توانایی جادوگری ندارد) برای بازی در قسمت دوم فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them بازمی‌گردد. جانی دپ معروف هم نقش جادوگر خبیث قسمت اول، یعنی گلرت گریندل‌والد را تکرار خواهد کرد. در این بین باید نام جود لا را ذکر کنیم که قرار است برای اولین بار در قسمت دوم معرفی شود و نقش شخصیت آلبوس دامبلدور را ایفا کند.

Fantastic-Beasts-And-Where-To-Find-Them II

ازرا میلر که ایفاگر نقش شخصیت کریدنس بِربون بود، بازگشت اسرارآمیزی در این قسمت خواهد داشت. زوئی کراویتز باری دیگر در نقش لتا لسترنج ظاهر می‌شود. در قسمت دوم، کالوم ترنر برای ایفای نقش تیزوس اسکمندر، برادر بزرگ‌تر نیوت اسکمندر، حضور خواهد یافت که قهرمان جنگ بوده و جادوگری کارکشته است. کلودیا کیم، مدل و بازیگر کره جنوبی، نیز در قسمت دوم فیلم در نقش شخصیتی جدید معرفی می‌شود. ویلیام نادیلام نقش جادوگری به نام یوسف کاما را ایفا خواهد کرد. اینگوار سیگوردسن نقش شکارچی مزدبگیری به نام گریمسون را ایفا می‌کند. اولافر اولافسن نقش اسکندر را که وی نیز در مجمع جادوگران است ایفا خواهد کرد. به این لیست باید نام کوین گاتری را هم که در قسمت اول در نقش ابرناتی، رئیس تینا و کویینی، حضور داشت اضافه کنیم.      

جدای از لیست بازیگران قدیم و جدید فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them، بخش‌هایی از داستان قسمت دوم هم مشخص شده است. داستان قسمت جدید فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them از سال ۱۹۲۷ آغاز خواهد شد؛ چند ماه پس از اینکه نیوت اسکمندر نقاب از چهره‌ی جادوگر بدنام و خبیث تاریکی، گلرت گریندل‌والد برداشته و به دستگیری وی کمک می‌کند. با وجود این، طبق همان قولی که گلرت گریندل‌والد داده بود، وی سرانجام موفق به فرار می‌شود و پیروان بیش‌تری را برای ادامه راه، گرد خود می‌آورد. تنها شخصی که قادر است جلوی گلرت گریندل‌والد را بگیرد، جادوگری است که زمانی نزدیک‌ترین دوست وی بوده است؛ آلبوس دامبلدور. اما آلبوس داملبدور به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد و باید از کسی که پیش از این توانسته بود جلوی گلرت گریندل‌والد قدم علم کند کمک بگیرد. این شخص هم کسی نیست جز شاگرد قدیمی‌اش، نیوت اسکمندر. در این ماجراجویی جدید بار دیگر نیوت اسکمندر، تینا و کویینی گلدستین و جیکوب در یک تیم قرار می‌گیرند؛ ولی در این مأموریت جدید، آن‌ها کار چندان ساده‌ای را پیش رو نخواهند داشت. این مأموریت قرار است میزان وفاداری آن‌ها در شرایط سخت و در مواجه با جادوهای خطرناک و دیگر خطرها را بسنجد. جغرافیای دنیای جادوگری در فیلم حضور گسترده‌تری خواهد داشت و از نیویورک به لندن و پاریس کوچ خواهد کرد. علاوه بر این‌ها سورپرایزهایی از دنیای هری پاتر را در این فیلم شاهد خواهیم بود که مطمئناً خبر خوبی برای طرفداران کتاب و مجموعه فیلم‌های هری پاتر خواهد بود.

Fantastic-Beasts-And-Where-To-Find-Them

قسمت اول فیلم فانتزی و ماجراجویی Fantastic Beasts and Where to Find Them توسط دیوید یتس کارگردانی شد. تهیه‌کنندگان این فیلم دیوید هیمن، استیو کلاوز، لایونل ویگرام و نیز خالق این مجموعه، جی. کی. رولینگ بودند. این فیلم پیش‌درآمدی بر فیلم‌های هری پاتر و اولین فیلم این پنج‌گانه بود. فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them در مراسم اسکار امسال توانست جایزه‌ی بهترین طراحی لباس را از آن خود کند. این جایزه به کالین اتوود تعلق گرفت. بودجه‌ی قسمت اول چیزی نزدیک به ۱۸۰ میلیون دلار بود و فیلم توانست در گیشه موفق عمل کند و به فروش ۸۱۵ میلیون دلاری برسد. منتقدین نیز در مجموع نگاه مثبتی به این فیلم داشتند.

قسمت دوم فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان‌ماه ۱۳۹۷) اکران شود.  


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده