نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

ماموریتی سری در بازی GTA Online با محوریت بیگانگان کشف شد

بازیکنان موفق به یافتن ماموریت سری جدیدی با محوریت بیگانگان در آپدیت Gunrunning بازی GTA Online شده‌اند.

ماه گذشته بود که استودیو راک استار آپدیت Gunrunning بازی GTA Online را منتشر کرد. به تازگی مشخص شده که در این آپدیت، سرنخ‌هایی در مورد یک ماموریت سری با محوریت بیگانگان وجود داشته است که اکنون توسط مادسازان فعال شده و امکان بازی کردن آن وجود دارد. طبق گزارش کوتاکو، درون کد آپدیت Gunrunning به احتمال وجود محل سقوط یک UFO در نزدیکی پایگاه نظامی Zancudo اشاره شده است. حال، تیمی مادسازی به نام تیم گورو (Team Guru) روشی برای فعال‌سازی این ماموریت پیدا کرده است که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

همان‌طور که مشاهده کردید، این ماموریت از هیجان بالایی برخوردار نیست و حداقل در وضعیت کنونی خود چندان جذابیتی ندارد. بازیکنان در این ماموریت با کشتی فضایی عظیم بیگانگان که سقوط کرده و تعدادی دانشمند مرده در باتلاق مواجه می‌شوند. در محیط ماموریت، یک تخم بیگانه وجود دارد که بازیکنان آن را تصاحب می‌کنند و موجب حضور چندین موجود بیگانه خواهد شد که بایستی آن‌ها را نابود کنید. در نهایت هم بازیکن تخم بیگانه را به یکی از پناهگاه‌ها می‌برد و ماموریت به اتمام می‌رسد. در نظر داشته باشید که این ماموریت حتی اگر واقعی هم باشد هنوز کامل نیست؛ چرا که تنها به واسطه کدهای داخل بازی کشف شده و راک‌استار اشاره‌ای به آن نکرده است.

تیم گورو پیرامون این ماموریت در ردیت می‌گوید:

برای ارائه این ماموریت به شما، سال‌ها تحقیق، کار سخت و دو هفته بی‌خوابی را تجربه کرده‌ایم. این ماموریت چه معنایی برای راز [حضور بیگانگان در بازی GTA V] خواهد داشت؟ چه کسی می‌داند. هنوز از کشتی فضایی آسیب‌ندیده استفاده نکرده‌ا‌یم!

این ماموریت اولین حضور بیگانگان در بازی GTA V محسوب نمی‌شود. در بخش تک‌نفره بازی GTA V هم سکانسی وجود دارد که مایکل وارد توهم می‌شود و موجودات بیگانه‌ای را می‌بیند و با سلاح عظیم خود نابود می‌کند. ماموریت بیگانگان در بازی GTA Online می‌تواند نشانه نقشه‌های بزرگ‌تری از سوی راک‌استار باشد.

جدیدترین بروزرسانی بازی GTA Online هم به تازگی عرضه شده و آیتم‌هایی با طرح روز استقلال آمریکا را به همراه تخفیفات و یک حالت جدید به بازی افزوده است. بازی GTA V هم به عملکرد تجاری فوق‌العاده خود ادامه می‌دهد و فروش آن به تازگی از مرز ۸۰ میلیون نسخه عبور کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده