// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

مانیتور اداری ایسوس با نام BE27AQLB معرفی شد

نمایشگر 27 اینچی ایسوس به نام BE27AQLB رونمایی شد.

ایسوس نمایشگر BE27AQLB را با کاربرد اداری معرفی کرد. این کمپانی اخیرا تعدادی مانیتور گیمینگ را به بازار عرضه کرده بود، اما نمایشگری در رده‌ی تجاری بسیار نادر است. چه مواردی یک نمایشگر گیمینگ را از یک مانیتور اداری متمایز می‌کند؟ عمدتا باید به امکانات و ویژگی‌هایش مربوط باشد. نمایشگرهایی که برای گیمینگ طراحی شده‌اند نیاز به نرخ تازه‌سازی بالاتر و پاسخ‌گویی سریع‌تری دارند. در آن‌سو، نمایشگرهایی که در ادارات استفاده می‌شوند، اغلب برای صفحات گسترده یا ابزارهای تولید و بهره‌وری مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین، اولویت آنها نرخ تازه‌سازی بالاتر نیست.

مشخصات و ویژگی‌های نمایشگر ASUS BE27AQLB

مانیتور BE27AQLB از یک پنل IPS در اندازه‌ی ۲۷ اینچ و WQHD با رزولوشن ۲۵۶۰x۱۴۴۰ پیکسل استفاده می‌کند. این پنل ۷۷ درصد فضای بیشتر را نسبت به یک نمایشگر ۲۷ اینچی فول اچ‌دی (1080p) در اختیار قرار می‌دهد. همچنین با توجه به تراکم پیکسلی بالاتر، شفافیت تصاویر نیز ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت. این محصول حاشیه‌ی بسیار باریکی دارد و جهت استفاده از چند نمایشگر در کنار یکدیگر بسیار ایده‌آل است.

ASUS BE27AQLB Monitor

زاویه دید این پنل IPS به میزان ۱۷۸ درجه است که باعث می‌شود تا تغییر رنگ در هر دو سطح افقی و عمودی به حداقل ممکن برسد. BE27AQLB از لحاظ اتصالات، دارای یک درگاه mini-DisplayPort ،DisplayPort ،HDMI ،Dual Link DVI و چهار درگاه USB 3.0 است.

طراحی ارگونومیک پایه

از این نظر که BE27AQLB در طول روز چند ساعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، آسایش و راحتی از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل، پایه‌ی آن متحرک است، تطبیق‌پذیری بالایی دارد و قادر به دوران و چرخش تا ۹۰ درجه است. همچنین کاربران می‌توانند آن را از ۵- تا ۳۵ درجه به صورت عمودی و ارتفاع آن را از ۰ تا ۱۵۰ میلی‌متر تظیم کنند.

ASUS BE27AQLB Monitor

یک کیت جهت نصب مینی پی‌سی، همراه با این نمایشگر عرضه می‌شود که می‌توان از آن برای صرفه‌جویی در فضای محیط کار استفاده کرد. این کیت از همان پایه‌ی VESA استفاده می‌کند و نیازی به جداسازی پایه‌ی اصلی نمایشگر نیست.

قیمت و تاریخ عرضه

نمایشگر BE27AQLB ایسوس در حال حاضر با قیمت ۵۲۸.۱۰ پوند با مالیات بر ارزش افزوده در فروشگاه TekShop247 بریتانیا به فروش می‌رسد.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، مانیتور ال جی، مانیتور بنکیو، قیمت مانیتور ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده