// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

آپدیت بازی موبایل Modern Combat Versus با تغییراتی بزرگ منتشر شد

کمپانی GameLoft با انتشار آپدیت 0.11.1 برای بازی موبایل Modern Combat Versus، تغییرات بزرگی را روی بازی اعمال کرد.

بر طبق اخبار بازی موبایل، کمپانی گیم لافت (Gameloft) آپدیت جدیدی را برای بازی Modern Combat Versus منتشر کرد. با بروزرسانی اخیر، نسخه این بازی شوتر اول-شخص به نسخه 0.11.1 ارتقا یافت و تغییرات زیادی روی این بازی اعمال شد.

سازندگان با انتشار این بروزرسانی قصد داشته‌اند که روند بازی را روان‌تر و سریع‌تر کنند. همچنین شخصیت‌های این بازی نیز متعادل‌سازی شده‌اند. از تغییرات بزرگ دیگر این بازی می‌توان به Core Charge اشاره کرد که مدت زمان شارژ آن افزایش یافته است و دیرتر به آن دست خواهید یافت. این تغییرات می‌تواند کاربران را از وابسته شدن به قابلیت هر Agent دور نگه دارد. همچنین مدت زمان ملحق شدن مجدد به بازی یا همان Respawn نیز کاهش یافته است و بازیکنان می‌توانند پس از مرگ‌شان زودتر به میدان نبرد وارد شوند. ضمنا سازندگان نقاط ریسپاون را در نقشه افزایش داده‌اند و کاربران زمان کمتری را برای دویدن و رساندن خود به محدوده تصرف یا Control Zones سپری می‌کنند.

از طرفی دیگر، مدت زمان مسابقات نیز ۲۰ درصد افزایش یافته است که به کاربران اجازه می‌دهد بیشتر در نبرد‌ها شرکت کنند. همان‌طور که اشاره شد، بالانس‌هایی نیز روی شخصیت‌ها اعمال شده است که شامل کاهش قدرت قابلیت Touchdown کاراکتر Juke می‌شود؛ اما در عوض، قدرت خون‌رسانی آن افزایش یافته است. جزئیات کامل این بروزرسانی را می‌توانید در سایت رسمی گیم‌لافت مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید از لینک‌های زیر، بازی Modern Combat Versus را روی دستگاه‌های موبایل خود دانلود کنید.

دانلود بازی Modern Combat Versus


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده