// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

تاریخ انتشار بازی انحصاری Gundam Versus مشخص شد

کمپانی باندای نامکو با انتشار تصاویری از بازی Gundam Versus تاریخ انتشار آن را برای پلی‌استیشن 4 مشخص کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، سرانجام کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) تاریخ انتشار بازی Gundam Versus را برای پلی‌استیشن 4 مشخص کرد، از این رو این بازی در تاریخ ۷ مهر ماه (۲۹ سپتامبر) برای کنسول یاد شده عرضه خواهد شد.

بازی Gundam Versus یک اثر آرکید است که در ژاپن توسعه یافته و قرار است به طور انحصاری در تمامی مناطق برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود. محتوای این بازی در مورد‌ مبارزات ۲ در مقابل ۲ ربات‌ها است. این بازی بیش از ۹۰ ربات‌ با قابلیت‌های متفاوت را از سری بازی‌های Gundam که تعداد آنها به ۱۷ نسخه می‌رسد، در خود جای داده است.

این بازی شامل بخش چند نفره آنلاین است که تا ۶ بازیکن را به طور همزمان پشتیبانی می‌کند، همچنین بخش تک‌نفره آفلاین نیز در دسترس قرار گرفته است. ضمنا کاربران برای تغییر روند بازی خود می‌توانند به دو سیستم مجزا این بازی که یکی از آنها نبرد‌های تن‌به‌تن و دیگری نبرد‌های رینج یا همان بُرد‌دار است، روی آورند.

حرکات جدیدی برای جاخالی دادن همچون Boost Dive، Boost Dash و Boost Step در این بازی تعبیه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد در مواقع ضروری از رقیبان خود دور شوند و از حملات آنها دور بمانند. همچنین کاراکتر‌هایی برای کمک با نام Striker در دسترس شما هستند که می‌تواند در نبرد‌های نفس‌گیر به یاری شما بیایند. نبرد‌های این بازی می‌تواند روی محیط این بازی نیز تاثیر گذار باشد طوری که پس از نابود کردن و منفجر کردن ربات حریف، این امر می‌تواند روی محیط پیرامون صدمه وارد کند و با تخریباتی همراه شود.

در خبر‌های دیگر می‌توانید نگاهی به تصاویر منتشر شده از جلد بازی و ربات‌های آن بیاندازید و همچنین در مطلب دیگری ویدیو گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید.

ضمن اعلام این خبر تعدادی عکس از این بازی نیز منتشر شد که در ادامه می‌توانید نگاهی به آنها بیاندازید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

gundam versus


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده