نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

خالقان Death Note بازسازی سینمایی آن را دوست داشته‌اند

سازندگان فیلم Death Note در مصاحبه جدید خود گفتند که خالقان این مجموعه، بازسازی سینمایی غربی آن را دوست داشته‌اند.

فیلم لایو اکشن دفترچه مرگ (Death Note)، جدیدترین فیلمی است که بر اساس یک مانگا و انیمه محبوب در دست ساخت بوده است. این فیلم در اصل توسط کمپانی برادران وارنر در دست ساخت و توسعه بود، اما پس از آن‌ که این کمپانی تصمیم گرفت تعداد فیلم‌های در حال ساخت خود را کاهش دهد، حقوق ساخت این فیلم را به شبکه استریم نت‌ فلیکس واگذار کرد. فیلم Death Note اقتباسی از یک مانگای محبوب ژاپنی به نام دفترچه مرگ است و آدام وینگارد نیز کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. نت وولف در نقش لایت ترنر، مارگارت کوالی در نقش میا ساتون، کیت استنفیلد در نقش L، پال ناکائوچی در نقش واتاری، شیا ویگهام در نقش جیمز ترنر و ویلم دفو برای صداپیشگی شخصیت ریوک، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با این حال، نمایش و تریلرهای فیلم Death Note با واکنش‌های نه‌چندان مثبت و منفی طرفداران روبه‌رو بوده است، اما ظاهرا خالقان Death Note نظر دیگری دارند. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال که هفته گذشته برگزار شد، این فیلم برای برخی از منتقدان نمایش داده شد. پس از آن، بازیگران و سازندگان فیلم Death Note مصاحبه‌ای را با وب‌سایت LRM انجام دادند. در این مصاحبه، نت وولف فاش کرد که از طرفداران بزرگ و قدیمی مانگای این مجموعه است و در ادامه گفت که او و اعضای دیگر تیم تولید تمام تلاش خود را کرده‌اند تا این فیلم به منابع اصلی وفادار باشد. پس از آن ماسی اوکا، تهیه‌کننده فیلم Death Note، گفت که تسوگومی اوبا و تاکشی اوباتا، خالقان دفترچه مرگ، از این فیلم بسیار خوشحال و راضی هستند. او گفت:

بزرگ‌ترین لحظه برای من سفر به ژاپن و نمایش دادن فیلم برای تسوگومی اوبا و تاکشی اوباتا، خالقان Death Note، بود. ما در ژاپن این فیلم را به شکل خصوصی برای آن‌ها نمایش دادیم. زمانی که آن‌ها بیرون آمدند از ما تشکر کردند و گفتند که ما عاشق این فیلم هستیم که این موضوع باعث شد که اشک در چشم‌های من جمع شود؛ چون من طرفدار مانگا و انیمه دفترچه مرگ هستم و افتخار می‌کنم که بخشی از این فیلم بوده‌ام. به نوبه خودم امیدوارم که طرفداران نیز پس از تماشای فیلم به آن افتخار کنند و فیلم را دوست داشته باشند.

Death note

مانگای Death Note اولین‌بار در سال ۲۰۰۳ منتشر و با استقبال منتقدان و مردم روبه‌رو شد. طی یک دهه گذشته، محبوبیت این مجموعه بسیار گسترش یافته است و طی این سال‌ها شاهد اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی متعددی از آن بوده‌ایم. با این حال، فیلم Death Note که توسط شبکه نت‌فلیکس تولید شده است، اولین اقتباس غربی این مجموعه است و باید دید که در زمان انتشار آن تماشاگران و منتقدان نیز با اوبا و اوباتا موافق خواهند بود یا نظر متفاوتی را خواهند داشت.

فیلم Death Note در تاریخ ۲۵ آگوست امسال (۳ شهریور) از شبکه نت‌فلیکس منتشر و به شکل محدود در برخی از سینماها نیز اکران خواهد شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده