نویسنده: محمود محرابی
// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

افزایش قدرت شخصیت زاریا در آپدیت جدید نسخه آزمایشی Overwatch

در آپدیت جدید نسخه‌ی آزمایشی بازی Overwatch تغییرات زیادی در شخصیت‌ها و به خصوص کاراکتر زاریا انجام گرفته است.

بلیزارد آپدیت جدیدی از بازی Overwatch را در پلتفرم Public Test Realm برای کامپیوتر منتشر کرد که در آن تغییرات و بهبودهایی در شخصیت های مک‌ری، ریپر، راین‌هارت، زاریا و دوم‌فست (آخرین شخصیتی که به بازی اضافه شده) انجام شده است.

بیشترین تغییر انجام شده در قابلیت ویژه‌ی زاریا با نام Graviton Surge است. با تغییرات انجام شده، زمانی که این قابلیت فعال شود توانایی حرکت افرادی که در آن محدوده قرار گرفته‌اند درست مثل تله‌ی Junkrakt، غیر فعال می‌شود. این تغییر به این معنا خواهد بود که شخصیت‌هایی مثل Tracer دیگر قادر به خارج شدن از محدوده‌ی گرانشی نخواهند بود که باعث می‌شود قابلیت Graviton Surge مؤثرتر از قبل عمل کند.

همچنین در این آپدیت، McCree با پرتاب Flashbang، هدف‌های خود را آهسته می‌کند که باعث می‌شود تا سخت‌تر به یک گوشه فرار کنند و مدت زمان بیشتری در معرض گلوله‌‌های تفنگ آن باشند. البته همانطور که گفته شد این تغییرات در نسخه‌ی آزمایش بازی انجام می‌گیرند و ممکن است حتی در نسخه‌ی اصلی این قابلیت‌ها اضافه نشده یا باز هم با تغییراتی دیگر اضافه شوند. در ادامه می‌توانید لیستی از تغییرات در قابلیت‌های شخصیت‌های بازی در آپدیت PTR را مشاهده کنید.

Doomfist

تغییر در Rocket Punch

تغییر در Seismic Slam

McCree

 تغییر در Flashbang

Reaper

 تغییر در Shadow Step

Reinhardt

 تغییر در Hammer

 تغییر در Charge

Zarya

 تغییر در Gravitron Surge 

در دیگر اخبار بازی Overwatch همانطور که در زومجی خواندید، شخصیت Doomfist در تاریخ ۵ مرداد ماه عرضه شد و همچنین صاحبان هفت تیم اولین لیگ این بازی نیز مشخص شد که در آن شخصیت‌های معروفی از ورزش‌های مختلف، بازی‌ها و دیگر صنعت‌ها حضور دارند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده