// شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

شخصیت و محتوای دانلودی جدیدی برای Tekken 7 عرضه شد

سازنده‌ی Tekken 7 علاوه بر فراهم کردن امکان خرید شخصیت Eliza، یک DLC برای این بازی عرضه کرد که لباس و آیتم‌های جدیدی را شامل می‌شود.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی،‌ کمپانی Bandai Namco، علاوه بر عرضه‌ی شخصیتی جدید برای بازی Tekken 7 چند لباس و آیتم تازه را نیز از سری Taiko Drum Master به این بازی مبارزه‌ای آورده است.

شخصیت جدیدی که می‌توانید برای Tekken 7 بخرید، خون‌آشامی با نام الیزا (Eliza) است. این شخصیت که در Tekken Revolution معرفی شده بود، قبلا نیز به بازیکنانی که Tekken 7 را پیش‌خرید کرده بودند تعلق گرفته بود؛ ولی هم‌اکنون همه‌ی کسانی که تکن 7 را خریده‌اند می‌توانند شخصیت الیزا را با پرداخت ۵ دلار به بازی اضافه کنند.

در این میان، محتوای دانلودی Taiko no Tatsujin را می‌توانید به رایگان دریافت کنید. این DLC شامل یک تیشرت، اسکین خط سلامت و چند افکت می‌شود.

اولین بسته‌ی الحاقی اصلی تکن 7 در تاریخی نامعلوم طی ماه آگوست (مرداد-شهریور) عرضه می‌شود و مد بولینگ را به بازی اضافه می‌کند. همچنین شخصیت بعدی بازی باندای نامکو که به عنوان مهمان به آن اضافه می‌شود نیز گیس هاوارد از سری Fatal Fury است.

بازی Tekken 7 روی پلی استیشن 4،‌ ایکس باکس وان و پی سی منتشر شده و از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده