نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

این هفته بازی Call of Duty: Infinite Warfare را به رایگان در استیم تجربه کنید

علاقه‌مندان می‌توانند این هفته بازی Call of Duty: Infinite Warfare را به صورت رایگان در شبکه‌ی استیم تجربه کنند.

مطابق آخرین اخبار بازی، علاقه‌مندان به بازی Call of Duty: Infinite Warfare می‌توانند در هفته‌ی جاری این بازی را بر روی شبکه‌ استیم به رایگان تجربه کنند. البته این رایگان بودن به معنای دسترسی به تمامی بخش‌های بازی نیست و تنها بخش چند‌نفره‌ی آن بدون محدودیت در اختیار کاربران قرار داده شده است.

کاربران از حالا تا تاریخ ۸ مرداد می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به تجربه‌ی بخش چند‌نفره‌ی بازی Call of Duty: Infinite Warfare در شبکه‌ی استیم بپردازند. استیم در این راستا خاطر نشان کرده است که تنها تجربه‌ی بخش چندنفره‌ی این بازی امکان‌پذیر خواهد بود و بخش زامبی و بخش تک‌نفره‌ی بازی در دسترس نخواهند بود.

این دسترسی محدود و رایگان در شبکه‌ی استیم در ساعت ۰۰:۳۰ پایان خواهد یافت و علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ نهم مرداد نسخه‌ی استاندارد بازی Call of Duty: Infinite Warfare را با تخفیف به قیمت ۳۰ دلار تهیه کنند. همچنین نسخه‌ی Digital Legacy و نسخه‌ی Digital Deluxe بازی نیز به ترتیب با قیمت ۴۹.۵۹ دلار و ۶۰ دلار به فروش می‌رسند.

مدتی قبل کمپانی اکتیویژن، رویداد جدیدی را با نام Days of Summer برای سه نسخه اخیر مجموعه بازی‌های ندای وظیفه یعنی بازی Infinite Warfare، بازی Black Ops 3 و بازی Modern Warfare Remastered آغاز کرد. این رویداد حال و هوای تابستانی داشته و آیتم‌های مختلفی را به همراه تعدادی نقشه و حالت جدید به صورت رایگان برای این بازی‌ها به ارمغان می‌آورد. این رویداد در تاریخ ۱۰ مرداد ماه خاتمه خواهد یافت و بر این اساس کاربران هنوز چند روز برای شرکت در این رویداد جذاب فرصت دارند.

کاربران شبکه‌ی استیم علاوه بر بازی Call of Duty: Infinite Warfare می‌توانند این آخر هفته بازی LawBreakers را نیز به رایگان تجربه کنند. نسخه‌ی بتای عمومی بازی LawBreakers از تاریخ شش مرداد در دسترس کاربران کامپیوتر و پلی‌ استیشن 4 قرار داده شده است و کاربران می‌توانند تا نهم مرداد به تجربه‌ی آن بپردازند. شایان ذکر است که این بازی در تاریخ ۱۷ مرداد (هشتم آگوست) منتشر خواهد شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده