نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

افزایش قیمت اشتراک پلی استیشن پلاس در اروپا و استرالیا

سونی هزینه اشتراک سرویس پلی‌استیشن پلاس را در اروپا و استرالیا افزایش خواهد داد.

سونی به تازگی از افزایش قیمت سرویس پلی استیشن پلاس در اروپا و استرالیا، خبر داده است. از پایان ماه آگوست (شهریور)، کاربران این مناطق بایستی مبلغ بیشتری برای دسترسی به فهرست بازی‌های ماهانه رایگان و تجربه بخش چندنفره بازی‌ها به صورت آنلاین در پلی استیشن 4 پرداخت کنند.

از تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور)، برای خرید اشتراک سالانه پلی‌استیشن پلاس بایستی ۶۰ یورو پرداخت شود که افزایشی ۱۰ یورویی در هزینه این سرویس را شاهد هستیم. هزینه اشتراک سه‌ماهه هم ۵ یورو افزایش پیدا می‌کند و ۲۶ یورو قیمت خواهد داشت. در نهایت، اشتراک ماهانه سرویس که هم‌اکنون هفت یورو قیمت دارد، به هشت یورو افزایش پیدا خواهد کرد. انجام هر خریدی پس از تاریخ ۹ شهریور با قیمت جدید محاسبه خواهد شد.

گیم‌اسپات در صحبت کوتاهی با سونی در مورد احتمال افزایش قیمت سرویس در آمریکا پرسیده و سونی پاسخ داده فعلا موردی برای رونمایی وجود ندارد. قیمت اشتراک پلی‌استیشن پلاس در آمریکا، سپتامبر ۲۰۱۶ (مهر ۹۵) افزایش پیدا کرد و هم‌اکنون قیمت اشتراک سالانه ۵۹.۹۹ دلار و اشتراک سه‌ماهه ۲۴.۹۹ دلار است.

پیش از این، قیمت‌ها سال ۲۰۱۵ در انگلستان افزایش پیدا کرده بودند. آخرین افزایش قیمت برای مناطق آفریقای جنوبی، اوکراین، روسیه، ترکیه و هند به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد.

سرویس پلی‌استیشن پلاس ابتدا در سال ۲۰۱۰ آغاز به کار کرد. با استفاده از این سرویس می‌توانید به فهرست ماهانه بازی‌های رایگان برای پلی‌استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا دسترسی پیدا کنید و برای خریداری بازی‌ها در فروشگاه پلی استیشن هم تخفیف دریافت خواهید کرد. بازی‌های رایگان ماه آینده سرویس شامل بازی Downwell و بازی Just Cause 3 می‌شوند. می‌توانید فهرست کامل بازی‌های پلی‌استیشن پلاس در ماه آینده را از اینجا مشاهده کنید. همچنین تا ۹ مرداد، مصادف با پایان ماه میلادی جاری، فرصت دارید بازی‌های رایگان این ماه را تجربه کنید.

علاوه بر مزایای بالا، برای تجربه بخش چندنفره بازی‌های پلی‌استیشن 4 به صورت آنلاین بایستی اشتراک پلی‌استیشن پلاس داشته باشید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده