نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

لباس اعضای Justice League در کامیک کان به نمایش گذاشته شد

مجسمه اعضای لیگ عدالت «Justice League» با لباس‌های نهایی و با اندازه‌هایی بزرگ در مراسم کامیک کان سن دیگو به نمایش گذاشته شدند.

می‌توان گفت که بزرگترین مراسم و کنفرانس کامیک امسال، کامیک کان سن دیگو بود که در هفته گذشته برگزار شد و در این مراسم و در غرفه‌ای که در اختیار کمپانی DC گذاشته شده بود، ما شاهد مجسمه‌های خیلی جذابی از اعضای لیگ عدالت و همچنین مجسمه‌ای از هارلی کویین که مربوط به انیمیشن Batman: The Animated Series است بودیم. 

همانطور که می‌دانید فیلم Justice League در نوامبر (آبان) اکران خواهد شد و اولین تریلر این فیلم در ماه می منتشر شده است. هرکدام از اعضای این تیم یعنی بتمن، فلش، سایبرگ، آکوامن و واندر وومن در مرکز کابین یا ویترین شیشه‌ای قرار داده شده‌اند. 

Justice League

به علاوه، دی‌سی قصد داشت با به نمایش گذاشتن مجسمه هارلی کوئین به نوعی بیست و پنجمین سالگرد انیمیشن Batman: The Animated Series که اولین قسمت آن در سپتامبر ۱۹۹۲ پخش شد را هم جشن بگیرد. اولین حضور هارلی کوئین شخصیت پرطرفدار کمپانی دی‌سی در این سریال انیمیشنی بود که بعد از آن به یکی از شخصیت‌های پرطرفدار و محبوب تبدیل شد که به نوعی در بیشتر فیلم‌ها هم حضور داشته و اخیرا ما این شخصیت را در فیلم جوخه انتحاری (Suicide Squad) دیدیم. 

Justice League


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده