// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

ریمستر Call of Duty: Modern Warfare برای پی سی و ایکس باکس وان عرضه شد

بالاخره بعد از عرضه‌ی ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare روی پلی‌استیشن 4، نوبت به ایکس‌باکس وان و پی‌سی رسیده که نسخه مستقل آن را دریافت کنند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، صاحبان ایکس‌باکس وان و پی‌سی هم‌اکنون می‌توانند نسخه‌ی جداگانه Call of Duty: Modern Warfare Remastered را با قیمت ۴۰ دلار از فروشگاه مایکروسافت و استیم خریداری کنند. این بازی در ماه ژوئن (تیرماه) نیز با همین قیمت روی پلی‌استیشن 4 عرضه شده بود.

ریمستر Call of Duty: Modern Warfare را در گذشته فقط می‌توانستید با خرید نسخه ویژه بازی Call of Duty: Infinite Warfare تجربه کنید. با اینکه احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی جداگانه‌ی این ریمستر بسیار بالا بود، ولی اکتیویژن تا ماه پیش آن را تایید نکرد. با توجه به قرارداد سونی با اکتیویژن،‌ بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered ابتدا روی کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شد و حال بعد از یک ماه صاحبان پلتفرم‌های پی‌سی و ایکس‌باکس وان نیز می‌توانند آن را تجربه کنند.

همان‌طور که از اسم بازی نیز مشخص است، Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی بازی Call of Duty 4: Modern Warfare است که در سال ۲۰۰۷ عرضه شده بود. نسخه ریمستر بازی، شامل حالت‌های تک‌نفره و چندنفره‌ همراه با گرافیک و جلوه‌های صوتی بهبود یافته‌ است. همچنین نسخه‌ی معمولی Call of Duty: Modern Warfare Remastered شامل بسته‌ی الحاقی نمی‌شود و اگر خواستار چند نقشه‌ی اضافی آن هستید می‌توانید بسته‌ی الحاقی را با قیمت ۱۵ دلار تهیه کنید.

امسال بازی کال آف دیوتی قرار است با بازی Call of Duty: WWII به ریشه‌های این سری، یعنی جنگ‌ جهانی، بازگردد. Call of Duty: WWII در تاریخ ۱۲ آبان (۳ نوامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده