نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

انتشار اولین تصویر رسمی از لباس جدید مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Homecoming

مارول رسما اولین تصویر از لباس جدید شخصیت مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Homecoming را منتشر کرد.

دومینیک زیمرلی، طراح جلوه‌های ویژه فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) اخیرا مصاحبه‌ای را با وب‌سایت Art of VFX انجام داده و در این مصاحبه اختصاصی در مورد تجربه کار در دنیای سینمایی مارول صحبت کرده است. او در این مصاحبه تنها در مورد تجربه خود صحبت نکرد و تصاویری را نیز با این وب‌سایت به اشتراک گذاشته است که در یکی از این تصاویر، لباس جدید مرد عنکبوتی دیده می‌شود. این لباس را در واقع در پایان فیلم Spider-Man: Homecoming مشاهده کرده بودیم که در حال حاضر می‌دانیم این لباس در واقع لباس آیرون اسپایدر شخصیت مرد عنکبوتی است. 

اخیرا اولین تریلر فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) پشت درهای بسته در نمایشگاه D23 منتشر شده است. پس از آن، مارول استودیو این تریلر را دوباره در پایان پنل خود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ نمایش داد و با وجود اینکه این تریلر هنوز به صورت رسمی منتشر نشده، اما توسط طرفداران فاش شده است. در این تریلر مشاهده کردیم که شخصیت مرد عنکبوتی لباس جدید خود را بر تن کرده است تا به گروه انتقام جویان برای مبارزه با تانوس کمک کند. زیمرلی در این مصاحبه توضیح داد که این لباس براساس یک طرح مفهومی طراحی و ساخته شده بود و از ابتدا قرار بود که در حضور بعدی مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول استفاده شود. او گفت:

لباس جدید مرد عنکبوتی در واقع برای حضور بعدی او در دنیای سینمایی مارول طراحی شده بود و کار مدل‌ها و بافت‌ها توسط کمپانی فریم‌استور (Framestore) انجام شده است. ما این لباس را براساس یک طرح هنری طراحی و ارائه کرده‌ایم و از ابتدا این لباس توسط ما طراحی شده بود. در ابتدا شروع به طراحی یک طرح مفهومی کلی از آن به منظور تعریف الگوهای گرافیکی و ساختار بیرونی و درونی آن، کردیم. بر این اساس ما یک هندسه ساده را تعریف کردیم تا از دید انیمیشن، یک نگاه عمقی برای ما ایجاد شود. پس از آن ما یک انیمیشن پیشرفته‌تر را ایجاد کردیم تا بتوانیم ساختار کلی موجود را ایجاد کنیم. ایده این بود که یک لباس با فناوری‌های بسیار پیشرفته‌تر از لباس موجود طراحی کنیم. این لباس توسط تونی استارک طراحی شده است. براساس بازخوردهای استودیو ما ساختار داخلی را تصحیح کردیم و پس از آن کار طراحی لباس، مدلسازی و طراحی بافت‌های لباس را به پایان رساندیم.

شخصیت مرد عنکبوتی قرار است از لباس آیرون اسپایدر در فیلم Avengers: Infinity War استفاده کند که از ظاهر نسبتا متفاوتی نسبت به نسخه کامیک خود دارد. همچنین مارول تصویر رسمی لباس جدید مرد عنکبوتی را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Homecoming Iron Spider

Spider-Man: Homecoming Iron Spider

علاوه بر این، تصاویر دیگری نیز از طراحی جلوه‌های ویژه فیلم Spider-Man: Homecoming و تاثیر آن روی فیلم نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Homecoming VFX

Spider-Man: Homecoming VFX

مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، قرار است در فیلم مستقل دیگری از این شخصیت در دنیای سینمایی مارول بازگردد. دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. جان واتس نیز برای کارگردانی این فیلم بازخواهد گشت.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده