نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

احتمال حضور شخصیت دارت ویدر در فیلم Han Solo قوت گرفت

با اضافه شدن اسپنسر وایلدینگ به جمع بازیگران فیلم Han Solo، احتمال حضور شخصیت دارت ویدر در این فیلم افزایش یافت.

در سال ۲۰۱۵، کمپانی لوکاس فیلم ساخت فیلم هان سولو (Han Solo) را که فیلمی فرعی براساس جوانی شخصیت هان سولو است، تایید و اعلام کرد. طرفداران از آن زمان علاقه داشتند که در این فیلم شاهد حضور شخصیت شرور دارت ویدر باشند. از آنجایی که فیلم Han Solo قرار است روی ماجراجویی‌های شخصیت هان سولو پیش از اتفاقات فیلم Star Wars: Episode IV - A New Hope (جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه)، تمرکز داشته باشد، بنابراین قطعا می‌توان انتظار حضور شخصیت دارت ویدر را در این فیلم مورد انتظار و بدون عنوان داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که این شخصیت قرار است در فیلم Han Solo حضور داشته باشد.

طبق خبری که وب‌سایت Independent منتشر کرده، اسپنسر وایلدینگ قرار بود برای مراسم فندم فست در کنتاکی آمریکا حضور داشته باشد. با این حال، این بازیگر ۴۵ ساله مجبور شد به دلیل فیلمبرداری جدیدترین فیلم دنیای جنگ ستارگان (Star Wars)، حضور خود را در این مراسم لغو و به لندن سفر کند. پیش از این، در فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) وایلدینگ نقش دارت ویدر را بازی کرده بود. وب‌سایت این رویداد در این رابطه نوشت:

اسپنسر وایلدینگ به علت فیلمبرداری جدیدترین فیلم دنیای جنگ ستارگان قادر نخواهد بود تا در مراسم امسال شرکت کند. اسپنسر سال آینده بازخواهد گشت.

Rogue One: A Star Wars Story

در حال حاضر فیلم Han Solo، تنها فیلم دنیای جنگ ستارگان است که مراحل تولید و فیلمبرداری خود را سپری می‌کند و احتمالا اشاره این سایت نیز به همین فیلم بوده است. حضور اسپنسر لزوما به معنای تایید حضور شخصیت دارت ویدر در فیلم Han Solo نیست و برخی اعتقاد دارند که وایلدینگ نقش بسیار متفاوتی را قرار است در این فیلم بازی کند. با این حال، با توجه به تنها حضور او در دنیای جنگ ستارگان، این احتمال وجود دارد که شاهد حضور شخصیت دارت ویدر در فیلم Han Solo باشیم.

علاوه بر این، ران هاوارد کارگردان فیلم Han Solo با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود از حضور وارویک دیویس در این فیلم خبر داد. این بازیگر کوتاه قامت تاکنون در سه فیلم از دنیای جنگ ستارگان به ایفای نقش پرداخته و در هر فیلم نقش متفاوتی را بر عهده داشته است. با این حال، تاکنون اطلاعاتی از نقش او در فیلم Han Solo منتشر نشده است. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، مایکل کی ویلیامز، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Han Solo در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده