نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

بتسدا سیزن پس بازی Wolfenstein II: The New Colossus را رونمایی کرد

کمپانی بتسدا از سیزن پس بازی Wolfenstein II: The New Colossus با عنوان The Freedom Chronicles رونمایی کرد.

کمپانی بتسدا و استودیو ماشین گیمز در جدیدترین اخبار بازی از سیزن‌پس بازی Wolfenstein II: The New Colossus رونمایی کردند.

این سیزن‌پس The Freedom Chronicles نام دارد و شامل سه بسته الحاقی و مجموعا چهار DLC است. در این سیزن‌پس شاهد یک سری شخصیت متنوع و جذاب هستیم که نقش قهرمانان آن را ایفا خواهند کرد. طبق گفته بتسدا، در حالی که بی جی بلازکوویچ (شخصیت اصلی بازی) در حال به راه انداختن شعله‌های انقلاب در آمریکا است، دیگر مبارزان آزادی در جبهه‌های نبرد خود مشغول مبارزه با رژیم نازی هستند.

یکی از این بسته‌های قابل دانلود «ماجراهای جو هفت‌تیرکش» (The Adventures of Gunslinger Joe) نام دارد و ماجرای یک بازیکن حرفه‌ای پست کوارتربک فوتبال آمریکایی به نام جوزف استالیون را روایت می‌کند که از خرابه‌های شیکاگو تا فضای بیکران را برای نابودی نازی‌های طی می‌کند.

دیگر بسته قابل دانلود بازی «خاطرات مامور مرگ خاموش» (The Diaries of Agent Silent Death) نام دارد که در نقش یک قاتل و مامور OSS سابق به نام جسیکا والینت قرار خواهید گرفت. جسیکا بایستی به پناهگاه‌های زیرزمینی نازی‌ها در کالیفرنیا نفوذ و رموز عملیات سان آندرس را کشف کند.

آخرین بسته قابل دانلود بازی هم «کارهای شگفت‌انگیز کاپیتان ویلکینز» (The Amazing Deeds of Captain Wilkins) نام دارد که شما را در نقش یکی از قهرمانان مشهور ارتش آمریکا به نام کاپیتان جرالد ویلکینز قرار می‌دهد. ماموریت وی از بین بردن عملیات بلک سان در آلاسکای تسخیر شده توسط نازی‌ها است.

هر سه بسته مذکور در سیزن‌پس بازی وجود دارند و به قیمت ۲۴.۹۹ دلار برای فروش در دسترس هستند. بتسدا تایید کرد امکان خرید هر یک از این بسته‌ها به صورت جداگانه هم وجود دارد، اما قیمت خرید جداگانه آن‌ها را فاش نکرد. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که این بسته‌ها به چه ترتیبی عرضه خواهند شد. طبق گفته بتسدا، اطلاعات بیشتر شامل تاریخ انتشار، قیمت و جزئیات گیم‌پلی هر بسته به‌زودی اعلام خواهد شد.

علاوه بر این، بتسدا و ماشین‌گیمز مزیت پیش خرید بازی را هم مشخص کردند که ماموریتی به نام قسمت صفر (Episode Zero) است و شما را با سه شخصیت بالا آشنا می‌کند. قسمت صفر به عنوان بخشی از سیزن‌پس بازی هم در دسترس است، اما امکان خرید جداگانه آن وجود ندارد.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus دومین بازی مدرن سری ولفنشتاین و ادامه بازی Wolfenstein: The New Order به شمار می‌رود و قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود. جدا از نسخه استاندارد بازی که ۵۹.۹۹ دلار قیمت دارد، می‌توانید با پرداخت ۹۹.۹۹ دلار به نسخه کلکسیونر بازی دسترسی پیدا کنید که با حال‌وهوایی مشابه GI-Joe ساخته شده است. علاوه بر این، هم‌زمان با عرضه بازی، یک کتاب طرح‌های هنری رسمی بازی هم توسط کمپانی Dark Horse عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده