نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

شخصیت جدید بازی Crackdown 3 رونمایی شد

مایکروسافت به تازگی ویدیویی ضبط شده از پنل کامیک کان بازی Crackdown 3 را به همراه اطلاعات و تصاویر شخصیت جدید بازی منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم مایکروسافت ویدیوی ضبط‌شده پنل کامیک کان بازی Crackdown 3 در سن دیگو را منتشر کرده است. این ویدیو روی تری کروز، بازیگر نقش فرمانده ایزای جکسون متمرکز است، اما علاوه بر این شخصیت، شاهد انتشار اطلاعات جدید در مورد بازی و رونمایی از یک شخصیت تازه هم هستیم. در این ویدیو نظاره‌گر صحبت‌های سازندگان و کروز در مورد ویژگی‌های بازی هستیم و یک تریلر کوتاه هم همراه با این ویدیو منتشر شده که مدل شخصیت وی را به نمایش می‌گذارد.

سازندگان در بخشی از ویدیو به تشریح چگونگی ساخت لباس فرمانده جکسون می‌پردازند. تیم سازنده قبلا لباس ماموران را از سطح یک تا پنج به صورت آماده در اختیار داشته، پس آن‌ها بایستی در مورد ویژگی‌های سطح ۶ لباس‌ها تصمیم‌گیری می‌کردند. مدل شخصیت کروز به جزئیاتی مانند سیستم لنز هولوگرافی مجهز است که هیچ مامور دیگری آ‌ن‌ها را در اختیار ندارد. در ضمن به لطف همین سیستم، کروز می‌تواند با افرادی در ارتباط باشد که هیچ شخص دیگری به آن‌ها دسترسی ندارد.

نکته جالب دیگری که در این ویدیو فاش شد، به اسم کوچک جکسون یعنی ایزای باز می‌گردد که از نام پسر کروز الهام گرفته شده است. در ضمن مطلع شدیم خود کروز علاقه داشته در این بازی حضور پیدا کند. در جریان ساخت بازی، تیم توسعه از وی خواسته به انجام حرکات عجیب و غریب مشغول شود که کروز مهارت خاصی هم در این زمینه دارد. البته مشخص نیست که تمامی اعمال وی در نسخه نهایی بازی به نمایش دربیاید.

بازی Crackdown 3 هم حدود یک دهه پس از ماجراهای بازی Crackdown 2 به وقوع می‌پیوندد؛ پس از اینکه چندین خاموشی کل جهان را در بر می‌گیرد. آژانس (سازمان تخیلی داخل بازی) منشا این خاموشی را در جزیره New Providence و یک کمپانی به نام ترا نوا ردیابی می‌کند. آژانس مامورین را اعزام می‌کند و آن‌ها متوجه ماهیت شیطانی این کمپانی می‌شوند.

از ابتدای بازی امکان دسترسی به کل شهر وجود دارد و دشمنان بازی مکان‌هایی در نقشه دارند که برایشان مهم است و هر یک شخصیت و انگیزه منحصربه‌فرد خود را دارد. در حالی که هدف نهایی در بازی نابود کردن این گروه است، بخشی از بازی به یافتن هویت و مکان آن‌ها خلاصه می‌شود. حمله کردن به منابع دشمنان موجب خشم آن‌ها می‌شود و استحکامات دفاعیشان را افزایش می‌دهد. پس از مدتی آن‌ها برای تلافی کارهای شما، افرادی را برای نابود کردنتان ارسال می‌کنند. مدتی بعد، خود آن‌ها وارد جهان بازی می‌شوند و باس فایت‌های پویایی را رقم می‌ز‌نند که امکان رخ دادن آن‌ها در هر نقطه از نقشه وجود دارد.

بازی از سیستمی به نام Feedjax بهره می‌برد که به دشمنان اصلی بازی اجازه هک کردن محیط را داده تا از این طریق با بازیکن ارتباط برقرار کنند. همچنین یک سیستم مونوریل کامل در جهان بازی وجود دارد و Crackdown 3 در مقایسه با نسخه‌های قبلی بسیار بزرگ‌تر و پیچیده‌تر است. سازندگان قصد خلق شهری زنده را داشته‌اند که از تاریخچه برخوردار باشد و طوری نباشد که احساس کنید تنها دو سال از ساخت آن می‌گذرد. در نهایت هم شاهد رونمایی از یک شخصیت جدید به نام ایکو بودیم. این شخصیت، راهنمای جدید بازیکنان و اولین رابط بازیکن در New Providence است.

بازی Crackdown 3 امسال برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

در پایان می‌توانید تریلر رونمایی از مدل شخصیت تری کروز را به همراه تصاویر جکسون و ایکو مشاهده کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

بازی Crackdown 3


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده