نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

سریال Watchmen یک اقتباس کامل و صریح نخواهد بود

بر اساس گفته‌های مطبوعات شبکه HBO، دیمن لیندلوف ایده‌هایی برای چگونگی تبدیل کردن کتاب آلن مور به یک برنامه تلویزیونی دارد.

کیسی بلویز، از مطبوعات شبکه HBO، در مصاحبه‌ای اعلام کرده که سریال Watchmen به کارگردانی کارگردان سریال Lost و سریال The Leftovers یعنی دیمن لیندلوف که هم‌اکنون در حال تولید و توسعه در HBO است، یک اقتباس و تقلید کامل نیست.

زمانی که شما به این قضیه فکر کنید که کتاب نگهبانان آلن مور کتابی است که یک پایان بسته دارد و فقط به درد یک فصل سریال می‌خورد، این حرف منطقی به نظر می‌رسد که به یک اقتباس کامل اکتفا نشود و سازندگان به فکر راه‌هایی برای تداوم این سریال و ادامه دادن آن باشند. در ادامه بلویز توضیح داد:

من نمی‌خواهم خیلی در این‌باره صحبت کنم و توضیح دهم، اما دیمن همان‌گونه که شما توصیفش کردید فکر می‌کند. او به این فکر می‌کند که چگونه می‌تواند داستان و مواد اصلی را خارج کند و به شکل یک سریال تلویزیونی دربیاورد؛ بدون اینکه کاملا یک اقتباس و تقلید کامل از داستان باشد.

از بلویز پرسیده شد که آیا منظور شما این است که ممکن است چیزهایی در سریال باشد که در رمان اصلی نیست؟ او گفت:

بله فکر می‌کنم همین که شما می‌گویید درست باشد. دیمن یکی از باهوش‌ترین، پرشور‌ترین و دقیق‌ترین نویسنده‌هایی است که من تا به امروز با آنها کار کرده‌ام. او واقعا دارد به راه‌های خیلی شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیزی فکر می‌کند. باز هم می‌گویم که نمی‌خواهم خیلی در این‌باره توضیح بدهم، اما وقتی شما با او می‌نشینید و می‌بینید که ذهن او چگونه کار می‌کند و به کجا‌ها می‌روید، تعریف من از شگفت‌انگیز را آن موقع است که می‌فهمید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده