نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

حضور ماهرشالا علی در فصل سوم سریال True Detective تایید شد

شبکه HBO رسما حضور ماهرشالا علی در فصل سوم سریال کارآگاه حقیقی (True Detective) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO رسما اعلام کرد که ماهرشالا علی، بازیگر سریال Luke Cage (لوک کیج) و فیلم Moonlight (مونلایت)، ستاره فصل سوم سریال True Detective خواهد بود. پیش از این در ماه گذشته، خبرهایی مبنی بر احتمال حضور علی در این سریال منتشر شده بود. با این حال، این سریال هنوز در انتظار یک کارگردان است و شبکه HBO هنوز رسما دستور ساخت فصل سوم سریال True Detective را صادر نکرده است. کیسی بلویز، رئیس شبکه HBO، در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی خود در انجمن منتقدان تلویزیون، خبر حضور علی را در فصل سوم این سریال تایید و اعلام کرد. بلویز در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:

من تاکنون فیلمنامه پنج قسمت از فصل سوم سریال True Detective را خوانده‌ام و فکر می‌کنم آن‌ها فوق‌العاده هستند. من نظارتی روی فصل دوم نداشتم و آن‌ها می‌گفتند که شاید فصل دوم خیلی سریع و با عجله زیاد تولید و منتشر شد؛ اما من می‌توانم اکنون بگویم که ما زمان بیشتری را به فیلمنامه‌ها اختصاص می‌دهیم. ما زمان زیادی را صرف نوشتن و خواندن فیلمنامه‌ها می‌کنیم و فکر می‌کنم نتیجه آن را خواهیم دید؛ چرا که فیلمنامه‌ها واقعا خوب هستند.

در فروردین‌ماه امسال اعلام شد که فصل سوم سریال True Detective در دست ساخت است و مراحل پیش تولید را سپری می‌کند. گفته می‌شود کار نوشتن فیلمنامه دو قسمت اول فصل سوم این سریال بر عهده نیک پیزولاتو، سازنده دو فصل اول سریال True Detective، بوده است و دیوید میلچ، تهیه‌کننده و خالق سریال ددوود (Deadwood)، در نوشتن فیلمنامه و ساخت فصل سوم سریال True Detective به پیزولاتو کمک خواهد کرد.

هنوز اطلاعاتی از نقش علی در فصل سوم سریال True Detective و جزئیات و اطلاعاتی از داستان فصل سوم این سریال منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که علی نقش شخصیت اصلی فصل سوم این سریال را بر عهده داشته باشد. علی برای بازی در فیلم Moonlight برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده