// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Mobius Final Fantasy

بازی موبایل Mobius Final Fantasy سعی دارد با ارائه‌ی شیوه‌های نوین روی پلتفرم موبایل، بازی‌‌های مبارزه‌ای نوبتی را در مسیر جدیدی قرار بدهد.

تا به این‌جای کار سال ۲۰۱۷ میلادی را می‌توان سال پرباری برای کمپانی اسکوئر انیکس روی پلتفرم موبایل دانست. عرضه‌ی بازی‌های موبایل مختلف که در این میان شاهد نسخه‌های مختلفی از دنیای فاینال فانتزی هستیم. تمامی هواداران این مجموعه، فاینال فانتزی را به عنوان پدر بازی‌های مبارزه‌ای نوبتی می‌شناسند و بازی‌های موبایل این مجموعه نیز اکثرا در همین سبک قرار گرفته‌اند. یکی از این بازی‌ها، بازی موبایل Mobius Final Fantasy است که از زمان عرضه‌اش توانسته مخاطبان زیادی را جذب خود کند. یکی از عواملی که باعث محبوبیت این بازی اندروید و آیفون شده، تغییراتی است که در سیستم مبارزات نوبتی ایجاد کرده است و در کنار آن، شاهد المان‌های نقش‌آفرینی بسیاری هستیم که دنیای بازی را زیبا جلوه داده است.

Mobius Final Fantasy دنیای ساده‌ای از مبارزات نوبتی را در اختیار شما قرار می‌دهد

بازی روایت‌گر ماجراجویی‌های مبارزی است که به عنوان Warrior of Light شناخته می‌شود و وظیفه‌ی شما این است که طبق پیش‌گویی عمل کرده و ماموریت خود را به اتمام برسانید. حال در این میان هم‌پیمان‌ها و شخصیت‌های دیگری را ملاقات خواهید کرد که شما را در رسیدن به هدفی که پیش‌روی دارید، کمک خواهند کرد. با شروع بازی وارد بخش تمرینی خواهید شد. جایی که نحوه‌ی مبارزات و استفاده از کارت‌ها، قدرت‌های خود را یاد خواهید گرفت. رفته رفته شخصیت‌هایی از کلاس‌های دیگر نظیر Mage و Rouge را در اختیار می‌گیرید که می‌توانید بین آن‌ها سوییچ کرده و از قابلیت‌های‌آن‌ها نیز بهره‌مند شوید. نکته‌ی مبارزات در بازی موبایل Mobius Final Fantasy این است که کارت‌های قدرت هر شخصیت را به درستی انتخاب کرده باشید. روی هر کارت نوع کلاس مبارز علامت‌گذاری شده و از این‌رو می‌توانید کارت‌ها را نیز به درستی انتخاب کنید. این نکته برای کارت‌های قابلیت ویژه شخصیت‌ها نیز صدق می‌کند و باید قابلیت‌ ویژه‌‌ی هر کلاس را به درستی انتخاب کنید.   

جدای از این موارد یک بخش توانایی برای شما در نظر گرفته شده است که می‌توانید آن‌ها را به صورت خودکار توسط سیستم خود بازی آزاد کنید یا اینکه ببینید کدام توانایی را نیاز داشته و همان را خریداری کنید. همچنین از طریق بخش Fusion می‌توانید کارت‌هایی که با یکدیگر هم‌خوان هستند انتخاب کرده و ارتقا دهید. در یک بازی مبارزه‌ای نوبتی انتخاب نوع قابلیت‌ها و سیستم مبارزه‌ای شدیدا مهم است و بازی اندروید و آیفون Mobius Final Fantasy این کار را برای شما ساده‌تر کرده است. در طول نبردهای خود نیازی نیست مدام دنبال Potion باشید و نوار سلامت خود را بهبود بخشید، بلکه زمانی که کارت این قابلیت‌ را در اختیار داشته باشید، می‌توانید به راحتی و در زمان مناسب خود را Heal و سلامتی خود را بازگردانید. یکی دیگر از مواردی که شما را در طول مبارزات پیروز می‌کند، شناخت نقطه ضعف دشمنان و از بین بردن نوار استقامت آن‌ها است. اگر از قابلیت‌های خود به درستی استفاده کرده و آسیب جدی را به حریف برسانید، آن‌ها در حالت Break قرار می‌گیرند و می‌توانید آن‌ها را به راحتی از پیش روی بردارید. البته این مورد بیشتر برای باس‌فایت‌ها و دشمنان جان سخت بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

اما جالبی بازی موبایل Mobius Final Fantasy چیز دیگری است و آن هم، حالت خود کار مبارزات است. می‌توانید مبارزات بازی را در حالت خودکار قرار داده تا هوش مصنوعی به مبارزه کردن بپردازد و از حق نگذریم، این کار چقدر خوب صورت گرفته است. در طول مبارزات خودکار شما کافی است به صفحه نمایش نگاه کرده و از مبارزات لذت ببرید و در این میان، می‌توانید در زمان مناسب از قابلیت ویژه‌ی خود استفاده کرده یا شخصیت بازی را در حالت تدافعی و تهاجمی قرار بدهید. از آن‌جایی که بازی نیاز دائم به اتصال اینترنت دارد، می‌توانید قبل از شروع هر مبارزه از کارت‌های سایر بازیکنان دنیای بازی استفاده کنید و در کنار آن، می‌توانید کارت مخصوص خود را نیز در دسترس سایرین قرار داده و در صورتی که از کارت شما استفاده شود، آیتم‌های ویژه‌ای را دریافت خواهید کرد.

درآخر اگر قصد دارید یک بازی مبارزه‌ای نوبتی متفاوت را روی گوشی‌های موبایل خود تجربه کنید، بازی سرگرم کننده‌ی اندروید و آیفون Mobius Final Fantasy بهترین گزینه برای شما خواهد بود.   

دانلود بازی موبایل Mobius Final Fantasy


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده