// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بازی های پولی ماه جولای 2017 که برای موبایل منتشر شدند

در مقاله بهترین بازی های اندروید پولی ماه جولای، تمرکز بیشتری روی ماجراجویی با شخصیت‌های دوست داشتنی داریم.

در زومجی در ابتدای هر ماه میلادی بهترین بازی های اندروید پولی را معرفی می‌کنیم که عمدتا بازی‌هایی بدون خریدهای درون برنامه‌ای و با کیفیت هستند. این ماه نیز از بازی دو بیتی گرفته تا بازی بسیار زیبای Layton’s Mystery Journey را داریم که داستان دخترکی را با انیمیشنی فوق‌العاده روایت می‌کند. برترین بازی های اندروید ماه جولای همچنین مهمان بازی هنری زیبایی با نام Pathos است که حداقل از دور شباهت‌هایی به بازی اندروید و آیفون Monument Vally دارد. فصل دوم Minecraft: Story Mode هم دیگر مهمان فهرست بهترین‌های ماه جولای است که البته فعلا تنها قسمت اول آن منتشر شده است. در صورتی که لیست پایین مورد علاقه‌ی شما نبود می‌توانید بهترین بازی های اندروید رایگان را در سایت زومجی به صورت ماهیانه مطالعه و در صورت علاقه دانلود کنید. 

بازی 2 bit cowboy rides again

2-bit Cowboy Rides Again

در جریان بازی باید دزدهایی را دستگیر کنید که از زندان فرار کرده‌اند

به غرب وحشی بروید تا به همراه کلانتر به دنبال زندانیان فراری بیافتید. بازی 2-bit Cowboy Rides Again تجربه‌ای دو بیتی از تعقیب و گریز دزدان در غرب وحشی است و باید با کلانتری وظیفه شناس سوار بر اسب‌تان به دنبال آنها رفته و تک‌تک‌شان را دستگیر کنید. البته دنیای بازی به یک اسلحه و شلیک کردن خشک و خالی خلاصه نمی‌شود و باید با جمع کردن سکه‌های سرگردان پاور آپ‌هایی را برای برای مبارزه با دشمنان خریداری کنید. دشمنان متفاوت دیگر ویژگی دنیای کابوی دو بیتی ما است و این بار دشمنان بیشتری را در آرناهای بزرگتری شاهد هستیم. شما همچنین می‌توانید آیتم‌های شخصی‌سازی را خریداری کنید و طعم نسل جدید بازی‌ها را در بازی‌ای با استایل گیم‌بوی تجربه کنید.

دانلود بازی 2-bit Cowboy Rides Again

بازی All That Remains: Part 1

All That Remains: Part 1

تا چه اندازه با بازی‌های استودیو گلیچ‌گیمز آشنا هستید؟ بازی‌هایی که همواره شما را در یک منطقه محبوس می‌کنند و این شما هستید که باید در نهایت با ذکاوت خود از آنجا فرار کنید. حال بعد از بازی‌های Forever Lost و The Forgotten Room، این‌بار در بازی All That Remains: Part 1 به دنبال صدای خواهر شخصیت اصلی داستان می‌رویم تا قبل از آنکه دیر شود، با حل معماهای مختلف و یافتن سرنخ‌ها، او را پیدا کنیم. بازی دوربین اول شخص دارد و با استفاده از ویژگی ثبت تصویر، می‌توانید از هر آیتمی که پیدا می‌کنید تصویری را به ثبت برسانید. اتمسفر ترسناک All That Remains: Part 1 با موسیقی خوبی همراه شده و در نتیجه می‌توانید تجربه‌ای عالی را از یک بازی سبک Escape Room داشته باشید. بخش اول All That Remains اکنون با قیمت ۱.۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

دانلود بازی All That Remains: Part 1

بازی Cricket Captain 2017

Cricket Captain 2017

اینکه چقدر با ورزش کریکت آشنا هستید، اطلاعی ندارم. در این ورزش که در زمینی دایره‌ای یا بیضی شکل انجام می‌گیرد، دو تیم یازده نفره به مسابقه با یکدیگر پرداخته و هر بار تیم مهاجم دو بازیکن را برای زدن توپ به زمین می‌فرستد. هدف اصلی ضربه زدن به توپ و پرتاپ آن به خارج زمین است و دو تیم باید به این شکل یا دویدن دور زمین خاکی میانه زمین امتیاز بیشتری را نسبت به حریف کسب کنند. با افزایش محبوبیت این بازی در کشورهای مختلف از جمله همسایه‌‌ی ما افغانستان و سایر کشور‌ها آسیایی، طبیعی است که انتظار انتشار یک بازی جدید از مجموعه Cricket Captain را داشتیم. در صورتی که از قوانین این بازی مطلع هستید و دوست دارید تا این ورزش را در موبایل خود تجربه کنید، حتما بازی Cricket Captain 2017 را با قیمت ۷.۴۹ دلار خریداری کنید.

دانلود بازی Cricket Captain 2017

بازی Hexasmash 2 Pro - Physics Ball Shooter Puzzle

Hexasmash 2 Pro - Physics Ball Shooter Puzzle

به اشیا ۶ ضلعی شلیک کنید و مراحل را به پایان برسانید

اگر از بازی‌های پازل خو‌ش‌تان می‌آید، بازی Hexasmash 2 Pro می‌تواند نظرتان را جلب کند. در این بازی باید با هدف گرفتن و پرتاب توپ‌ها، اشیاء مختلف موجود در مرحله را هدف بگیرید و سعی کنید تا با از بین بردن هگزاگون‌ها یا همان ۶ ضلعی‌های آبی رنگ، راه را برای اتمام مرحله باز کنید. تاثیر المان‌های مختلف نظیر گرانش روی نتیجه‌ی هدف‌گیری شما و اشیا، کاری می‌کند تا دقت بیشتری را در هدف‌گیری دقیق آیتم‌ها داشته باشید. افکت‌های گرافیکی زیبا و  ۸۰ مرحله‌ای که باید به مرور معماهای‌شان را حل کنید، جذابیت زیادی را به دومین شماره Hexasmash داده است. در بازی همچنین هگزاگون‌های سبز رنگی قرار دارند که مراحل اضافی‌ را آزاد می‌کنند. با وجود قیمت ۰.۹۹ دلاری این بازی هیچگونه تبلیغاتی ندارد.

دانلود بازی Hexasmash 2 Pro - Physics Ball Shooter Puzzle

بازی in:dark

in:dark

با در هم شکستن خاطرات، قهرمان داستان به درون دریای تاریکی سقوط کرده و باید او را برای یافتن خاطرات گم شده همراهی کنید. بازی اندروید و آیفون in:dark شما را در دنیایی دو بعدی به سقوطی آزاد می‌برد تا با هدایت شخصیت‌ اصلی داستان، از میان دشمنان پر شمار عبور کنید. در کنار دشمنان، تله‌ها نیز دیگر مانع جدی بازیکن در هدایت جسم قهرمان اصلی داستان است و باید تا جای ممکن از آنها دوری کنید. بازی شباهت زیادی به بازی‌های قدیمی کلاسیک دارد و علاقه‌مندان به این دست بازی‌ها می‌توانند از in:dark لذت ببرند. در میانه مراحل همچنین جایگاه‌هایی مشابه با زیارتگاه قرار دارد که با عبور از روی آنها می‌توانید قدرت‌های ویژه‌ای را به دست بیاورید. in:dark با قیمت ۳.۴۹ دلاری اکنون قابل خریداری است.

بازی Layton’s Mystery Journey

Layton’s Mystery Journey

 سری بازی Layton اینبار با بازی Layton’s Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires بازگشته تا در قلب لندن با Katrielle Layton به دنبال پدرش بگردیم. از همان ابتدا میان‌ پرده فوق‌العاده بازی به سبک انیمه‌های ژاپنی نظر شما را به خود جلب می‌کند و می‌توانید با تماشای این انیمه‌ها هرچه بیشتر با قهرمان داستان ارتباط برقرار کنید. ماجراجویی لیتون در حقیقت از مجموع معماهای متفاوت و خلاقانه تشکیل شده و باید با حل این معماها به مرور پرده از رازهای داستان بردارید. هرچند بازی ۱۵.۹۹ قیمت دارد، اما تجربه‌ای که به بازیکنان ارائه می‌دهد، در جای خود عالی است. مینی‌گیم‌های متنوع و طراحی زیبای دنیای Layton’s Mystery Journey قادر است تا شما را مجذوب خود کند. با این حال، دقت داشته باشید که در صورتی که دستگاه شما روت باشد، نمی‌توانید این بازی را تجربه کنید. از سوی دیگر ورود ابتدایی به بازی نیاز به دانلود داخلی دارد و باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. بعد از دانلود درون برنامه‌ای، بازی به صورت آفلاین نیز قابل انجام است.

دانلود بازی Layton’s Mystery Journey

بازی Minecraft: Story Mode Season 2

Minecraft: Story Mode - Season Two

جسی و گروهش بعد از مدتی آرامش، باز هم وارد ماجراجویی عجیب و غریب می‌شوند که این‌بار دستکشی مرموز آغازگر ماجرای آن‌ها است. فصل دوم ماینکرفت المان‌های آشنای اولین شماره را این‌بار با داستانی جدید ارائه می‌دهد و یک بار دیگر تصمیم‌های شما نقشی اساسی را در روند داستان ایفا می‌کند. در نتیجه باید از قسمت اول با دقت انتخاب‌های خود را برای زنده ماندن یا رها کردن یکی از دوستان‌تان داشته باشید. دنیای سندباکس ماینکرفت با Minecraft: Story Mode حال و هوای تازه‌ای به خود گرفت و در فصل دوم نیز می‌توانید این بازی اشاره و کلیک ماجراجویی را تجربه کنید. بازی ۴.۹۹ دلار قیمت دارد و استودیوی تل‌تیل وظیفه توسعه‌ آن را برعهده داشته است. توجه داشته باشید که موبایل و GPU گوشی شما باید از این بازی پشتیبانی کند، به همین دلیل قبل از خریداری و دانلود به فهرست موبایل‌هایی که پشتیبانی می‌شوند، نگاهی بی‌اندازید.

دانلود بازی Minecraft: Story Mode - Season Two

بازی Oxenfree

OXENFREE

بعد از عرضه موفق بازی Oxenfree در سال ۲۰۱۶ برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان، حال نوبت به دارندگان اندروید رسیده تا در نهایت با الکس و دوستانش برای یک مهمانی دوستانه راهی شوند. Oxenfree محصولی داستان-محور ۲.۵ بعدی است که در آن مکالمات اهمیت بسیاری دارد و باید مراقب صحبت‌هایی سایر شخصیت‌ها باشید تا با انتخاب دیالوگ‌های مناسب، الکس را در پاسخگویی یاری کنید. Oxenfree پازل‌های مختلفی دارد که باید با استفاده از رادیوی مخصوص الکس آنها را حل کنید. این بازی همچنین گاهی بازیکنان را سر دوراهی می‌گذارد که انتخاب هر یک از آنها در کنار مشکل بودن می‌تواند پایان Oxenfree را تغییر دهد. سازنده‌ در کنار استفاده از موتور یونیتی برای ارائه‌ی تجربه‌ای بصری لذت بخش، در زمینه موسیقی نیز توانسته موفق عمل کند. اگر به دنبال اثری خوب برای آخر هفته هستید، Oxenfree با قیمت ۴.۹۹ دلار بهترین گزینه خواهد بود.

دانلود بازی OXENFREE

بازی Pathos

Pathos

پن (Pan)، دختری جوان است که به‌دنبال اتفاقی وارد سفری در سرزمینی مرموز می‌شود. در بازی Pathos در دنیایی رنگارنگ به سفری زیبا در ۳۶ محیط منحصر به فرد بروید تا با پن در ۶ مرحله، رازهای نیروی شیطانی را کشف کنید. پرسپکتیو یا ژرفانمایی در این بازی نقش بزرگی را ایفا می‌کند و در حقیقت این مکانیک گیم‌پلی کمی ما را به یاد سری Monument Vally می‌اندازد، هرچند این‌بار اشکال هندسی غیر ممکن دیگر نقشی در روند بازی ندارد. در این سفر می‌توانید دوستان جدیدی پیدا کنید و به کمک آنها مسیر را برای ادامه ماجراجویی باز کنید. کنترل‌‌های بازی با ضربه روی نمایشگر انجام می‌گیرد و در دنیای تماما سه بعدی قادر به حرکت دادن آسان شخصیت اصلی هستید. اگر از ویژگی‌های بصری بازی عبور کنیم، موسیقی Pathos می‌تواند ذهن شما را برای تجربه‌ای خوب درگیر کند. در این بازی بعضی از معماها را باید با چرخاندن گوشی حل کنید که این تعامل فیزیکی با بازی حس متفاوتی را القا می‌کند. این بازی اکنون با قیمت ۲.۴۹ دلار برای خریداری در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی Pathos

بازی Proton Pulse Plus Daydream

Proton Pulse Plus Daydream

لیست بهترین بازی های اندروید پولی بدون حضور حداقل یک بازی واقعیت مجازی موبایل، ناقص به نظر می‌رسد. در بازی Proton Pulse Plus Daydream، با دیدی جدید به تجربه‌ی دوباره بازی آرکید بریک- بریکینگ بروید تا این‌بار با دوربین اول شخص، گوی نورانی را در آسمان به سمت آجر‌های رنگارنگ بفرستید. Proton Pulse Plus Daydream همچنین باس فایت‌هایی را برای رویارویی با شما در مقا‌بل‌تان می‌گذارد. بازی همچنین داستانی را پیرامون هسته M.O.A.I. دارد که این وظیفه‌ی شماست تا با نابود کردن آنها مانع سقوط جهان شوید. شما می‌توانید این بازی واقعیت مجازی را با قیمت ۲.۹۹ دلار خریداری کنید.

دانلود بازی Proton Pulse Plus Daydream

بازی RPG What Hadjane Says Goes!

RPG What Hadjane Says Goes!

بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک زمانی محبوبیت خاصی میان بازیکنان داشتند و حتی امروزه نیز در گوشی‌های موبایل شاهد عرضه بازی‌های با کیفیتی در سبک نقش‌آفرینی هستیم. یکی از این بازی‌ها که ماه گذشته منتشر شد،‌ RPG What Hadjane Says Goes! است که شما را برای رهبری دنیای زیر زمین می‌برد تا با احضار مینیون‌ها سلطه‌ی خود بر دنیای زیر زمین را اعلام کنید. دوربین از بالا به پایین این بازی مانند بازی‌های قدیمی یا بازی‌های 3DS امکان مشاهده بخش وسیع‌تری از نقشه را می‌دهد و حتی می‌توانید با تمام کردن استیج‌ها، مینیون‌ها را افزایش دهید. بورد گیم‌ها و مینی‌گیم‌های موجود در مراحل و همچنین دشمنان منحصر به فرد متفاوت از دیگر ویژگی‌های ساخته‌ی Kemco است که می‌توانیم به آن اشاره کنیم.

دانلود بازی RPG What Hadjane Says Goes!

بازی Sherman the Alaskan Cow

Sherman the Alaskan Cow

با برداشتن ماهی‌ها قادر به حمله به دشمنان هستید

اگر پیگیر بخش معرفی بازی موبایل زومجی باشید، حتما تا کنون با بازی‌های سه‌بعدی بسیاری که ما معرفی کرده‌ایم آشنا شده‌اید. بازی‌هایی مانند Anko که داستان دخترکی در سیاره‌ای بیگانه را روایت می‌کرد. این‌بار می‌خواهیم بازی Sherman the Alaskan Cow را معرفی کنیم که کمی از سایر بازی‌های مشابه متفاوت است. در این بازی به جای انسان، یک گاو در نقش قهرمان داستان قرار گرفته و باید با همراهی او در کنار سفر در جهان بازی به حل پازل‌ها نیز بپردازید. شما همچنین می‌ت‍وانید به دنبال آیتم‌های قابل جمع‌آوری بروید و تا جای ممکن این آیتم‌ها را جمع‌آوری کنید. بازی گرافیک سه بعدی زیبایی دارد و حتی می‌توانی از ماهی‌ها به عنوان سلاح استفاده کنید. هدف نهایی البته شکست شیطان Moose Corp است. این بازی اکنون با قیمت ۰.۹۹ دلار در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

دانلود بازی Sherman the Alaskan Cow

بازی Star Vikings Forever

Star Vikings Forever

وایکینگ‌ها بی‌خیال زمین شده‌اند و این بار با ورود به آسمان و در میان ستاره‌ها به نبرد موجودات عجیب و غریب و البته مجهز رفته‌اند. البته این موجودات نیز از راه دوری نیامده‌اند و از قضا ظاهر آنها که مشابه با حلزون‌های زمینی خودمان است. بازی گیم‌پلی مشابه با بازی Plants Vs Zombies دارد و باید در زمینی با ۵ مسیر، وایکینگ‌ها را برای نابود کردن این جانوران هدایت کنید. مشابه با سایر بازی‌های این سبک، امکان خریداری از فروشگاه برای افزایش توانایی وایکینگ‌ها و همچنین ساخت آیتم‌های جدید در دسترس علاقمندان قرار گرفته که می‌تواند تا حد زیادی شما را یاری کند. حالت داستانی به ادعای توسعه‌دهندگان بیش از ۸ ساعته، حالت جدید گیم‌پلاس و ۶ کلاس مختلف با قابلیت ارتقاء مهارت‌ها از جمله‌ی ویژگی‌هایی است که در بازی Star Vikings Forever در اختیار‌تان قرار گرفته است.

دانلود بازی Star Vikings Forever

بازی The Quest - Hero of Lukomorye

The Quest - Hero of Lukomorye

در ابتدا باید پرسید از یک بازی اول شخصی نقش‌آفرینی چه انتظاری دارید؟ داستانی تاریخی و زیبا؟ آیتم‌هایی برای شخصی‌سازی؟ سلاح‌های مختلف؟ ساخت آیتم جدید؟‌ بازی The Quest - Hero of Lukomorye هر آنچه را در اختیا‌رتان می‌گذارد که می‌توانید از یک بازی نقش‌آفرینی موبایل انتظار داشته باشید. در حقیقت توضیح دادن ویژگی‌های بازی‌هایی مانند The Quest در چند خط کوتاه مشکل است و باید این دست از بازی‌ها را تجربه کرد تا با مکانیک‌ها و داستان‌ آن آشنا شد. البته فراموش نکنید که Hero of Lukomorye بسته الحاقی بازی The Quest محسوب ‌می‌شود و بدون نیاز به نسخه اصلی می‌توانید آن را تجربه کنید. در این بازی در نقش مامور تزار باید برای آزادی شهر تلاش کنید.

دانلود بازی The Quest - Hero of Lukomorye

بازی Zap Zap Kindergarten Math

Zap Zap Kindergarten Math

لیست بهترین بازی های اندروید ماه جولای را می‌خواهیم با یک بازی مناسب برای سنین ۳ تا ۶ سال تمام کنیم. در بازی Zap Zap Kindergarten Math باید با روابط ریاضی پازل‌های ساده‌‌ای را حل کنید. بازی معماهای متفاوتی دارد و ریاضیات منطقی موضوع اصلی طرح این معماها است. طراحی رابط کاربری بازی نیز رنگارنگ است و در نتیجه می‌توانید نهایت لذت را از حل معماهای ریاضی بازی ببرید. توسعه‌دهندگان ادعا کرده‌اند کودکان می‌توانند با تجربه بازی Zap Zap Kindergarten Math ارتباط بیشتری با اعداد داشته باشند و روابط ریاضی را در حد مبتدی فرا بگیرند. بازی همچنین از نظر موسیقیایی نیز قادر است تا کودکان را با خود همراه کند که این موضوع نیز در فراگیری آموزش‌ها تاثیر گذار است. شما می‌توانید با ۲.۹۹ دلار Zap Zap Kindergarten Math را خریداری کنید.

دانلود بازی Zap Zap Kindergarten Math


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده