نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار تریلر و تصاویر قسمت سوم فصل هفتم سریال Game of Thrones

شبکه HBO تریلر و تصاویری از قسمت سوم فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) منتشر کرده است.

ادامه این مطلب ممکن است داستان قسمت سه قسمت اول فصل هفتم سریال Game of Thrones را برای شما فاش کند

تاکنون دو قسمت از فصل هفتم سریال Game of Thrones از شبکه HBO به‌روی آنتن رفته است و شخصیت‌های اصلی باقی مانده این سریال در حال ادامه دادن راه و روش خود هستند. حال شبکه HBO تیزر تریلری کوتاه از قسمت سوم فصل هفتم این سریال منتشر کرده است که در آن خبر از یک ملاقات بزرگ می‌دهد که مدت زیادی است که طرفداران در انتظار این ملاقات هستند. در این تریلر بسیار کوتاه که مدت زمان آن حدود ۳۰ ثانیه است، شخصیت یورون را مشاهده می‌کنیم که پس از پیروزی بزرگش در قسمت گذشته سوار بر اسب خودش در حال حرکت در کینگز لندینگ است و احتمالا اسیرانی که از جنگ گذشته بدست آورده نیز همراه او هستند. اما مهم‌ترین و هیجان انگیزترین بخش این تریلر را می‌توان به ملاقات جان اسنو با دنریس تارگرین دانست. این اتفاق هنوز در کتاب رخ نداده است و در نتیجه طرفداران می‌توانند پس از بیش از یک دهه انتظار این ملاقات تاریخی را تماشا کنند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر این، شبکه HBO تصاویری از قسمت سوم فصل هفتم سریال Game of Thrones نیز منتشر کرده است. در این تصاویر شاهد صحبت لیتل فینگر با سانسا و واریس با دنریس هستیم و در دیگر تصاویر نیز ورود جان اسنو و سر داووس به سواحل دراگون‌استون و ملاقات جان اسنو با دنریس نشان داده می‌شود. همچنین در یک تصویر شاهد ملاقات واریس با ملیساندر هستیم که با توجه به دانش و اطلاعاتی که این دو شخصیت دارند، می‌تواند ملاقات بسیار جالبی باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Game Of Thrones Season 7

Game Of Thrones Season 7

Game Of Thrones Season 7

Game Of Thrones Season 7

قسمت سوم فصل هفتم سریال Game of Thrones که The Queen's Justice نام دارد، قرار است در تاریخ یک‌شنبه، ۳۰ جولای (۸ مرداد) از شبکه HBO به‌روی آنتن برود. کار نوشتن فیلمنامه این قسمت بر عهده دیوید بنیاف و دی‌بی وایس، سازندگان این سریال بسیار محبوب بوده است و مارک مای‌لود کارگردانی قسمت سوم فصل هفتم سریال Game of Thrones را بر عهده داشته است. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از این قسمت:

دنریس به کانون توجه تبدیل می‌شود. سرسی یک هدیه را پس می‌دهد و جیمی (نیکولای کاستر-والداو) از اشتباهات خود درس می‌گیرد.

فصل هفتم سریال Game of Thrones تنها در هفت قسمت تولید شده است و با پخش سومین قسمت این سریال، تنها چهار قسمت تا پایان فصل هفتم سریال Game of Thrones بیشتر باقی نخواهد ماند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده