نویسنده: محمود محرابی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

انتشار تریلر نسخه‌ کنسولی بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen

در اولین تریلر نسخه‌ی کنسولی بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen با نحوه‌ی مبارزه و دشمنان بازی به خوبی آشنا می‌شوید.

همانطور که دو ماه قبل و در زومجی خواندید، کپکام خبر پورت بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان را اعلام کرد. بالاخره این کمپانی اولین تریلر از این نسخه‌ی بازی را به زبان ژاپنی منتشر کرد.

این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۲ برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شده بود. Dragons Dogma یک بازی نقش آفرینی جهان باز است که شما را یاد آثاری چون بازی Monster Hunter  ،Skyrim و Darksoul خواهد انداخت. ویژگی اصلی و خاص این بازی که آن را از بقیه بازی‌های مشابه جدا می‌کند قابلیت Pawn نام دارد. با استفاده از این قابلیت بازیکنان می‌توانند اواتار بقیه‌ی بازیکنان را به عنوان عضو‌هایی که توسط هوش مصنوع کنترل می‌شوند به تیم خود اضافه کنند.

Dark Arisen نسخه‌ای بهبود یافته از نسخه‌ی اصلی بازی است که چندین مورد مثل اسلحه به آن اضافه شده است. بیشترین تغییر آن، اضافه شدن منطقه‌ای جدید با نام Bitterblack Isle به بازی است. این نسخه از بازی در سال ۲۰۱۶ برای کامپیوتر پورت شده بود.

Capcom در سالگرد پنجم انتشار این بازی، خبر پورت بازی برای کنسول PS4 و ایکس‌باکس وان را اعلام کرد. با اینکه این تریلر با زبان ژاپنی انتشار یافته ولی ما را با نحوه‌ی مبارزات و ظاهر دشمنان به خوبی آشنا می‌کند. انتظار می‌رود که این نسخه از بازی در پاییز امسال منتشر شود. در ادامه شما را به دیدن این تریلر ۳ دقیقه‌ای از بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen دعوت می‌کنم.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده