// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

تاریخ انتشار بازی Shadow Fight 3 مشخص شد

سازنده‌ی سری Shadow Fight، استودیوی Nekki، تاریخ انتشار سومین نسخه از این بازی مبارزه‌ای و محبوب تلفن‌های همراه را مشخص کرد.

استودیوی Nekki مدت نسبتا زیادی در حال ساخت بازی Shadow Fight 3 بوده است. اولین بار، بهار سال پیش ساخت این بازی تایید و حدودا هفته‌ای پیش اعلام شد که ساخت بازی تقریبا به اتمام رسیده‌ است. اکنون نیز در جدیدترین اخبار بازی موبایل، Nekki تاریخ انتشار رسمی بازی را ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) روی موبایل‌های آیفون و اندروید اعلام کرده است.

Shadow Fight 3 مانند بازی‌های نقش‌آفرینی دارای سیستم شخصی‌سازی بزرگی خواهد بود و همچنین اولین نسخه‌ از سری Shadow Fight است که محیط بازی کاملا سه‌بعدی دارد. بخش تک‌نفره‌ی Shadow Fight 3 داستان جدیدی را در این سری تعریف می‌کند که توسط قهرمان‌های سه ارتش Herald ،Legion و Dynasty بازگو می‌شود. علاوه بر پیشرفت عظیم در گرافیک،‌ بازی Shadow Fight 3 هسته‌ی گیم‌پلی این مجموعه را به مرحله‌ی دیگری می‌برد. در این بازی، بازیکنان می‌توانند از بین سه سبک مبارزه، که هر کدام کمبوها و حرکات کشنده‌ی مخصوص خودشان را خواهند داشت، یکی را انتخاب و در آن پیشرفت کنند. همچنین می‌توان این سه سبک را با هم ترکیب و استایل مبارزه شخصی‌سازی‌شده‌ای را اختراع کرد.

بازی Shadow Fight 3 طبق صحبت‌های Nekki شامل هیچ تبلیغی نخواهد بود، ولی بازیکنان می‌توانند برای پیشرفت سریع‌تر از خرید‌های درون برنامه‌ای استفاده کنند. این بازی در تاریخ ۲۶ آبان برای موبایل‌های iOS و اندروید عرضه خواهد شد. تریلر تاریخ انتشار و همچنین تریلر گیم‌پلی بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید


منبع Touch Arcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده