// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

بازی Strike Team Hydra در ماه آگوست برای آیفون منتشر خواهد شد

بازی استراتژی مورد‌ انتظار گیمرها، Strike Team Hydra از سوی سازندگان بازی Demon's Rise، احتمال دارد در اواسط آگوست روانه بازار شود.

بازی آیفون Strike Team Hydra بازی موردانتظار بعدی استودیو ویو لایت، شرکت محبوب سازنده بازی‌های آیفون، است. این در حالی است که این بازی محیط فیوچریستیک یا آینده‌نگرایی بیشتری نسبت به سری بازی‌های محشر Demon's Rise دارد، اما این‌بار این بازی در سبک استراتژی با دست پر و قابلیت‌های جدید به عرصه بازی‌های موبایل بازخواهد گشت. به‌نظر می‌رسد که بازی Strike Team Hydra کاملا بتواند جای بازی موفق XCOM را در آینده نزدیک پر کند. انتظار می‌رود این بازی با انتشار در ماه آگوست (مرداد-شهریور) به بازی‌ای مهم و ضروری برای استراتژی‌بازان تبدیل شود‌.

strike team hydra theme

چندی پیش، استودیو ویو لایت گیمز، چند تیزر و تریلر از محیط بازی منتشر کرد که نشانگر یک سری اتفاقاتی بود که در آن رخ خواهد داد و همچنین شامل جزییات به کار گرفته‌شده در بازی که متمایز کننده بازی با دیگر آثار رقیب بود.

Strike Team Hydra با وجود داشتن موتور گرافیکی مشابه با بازی Demon's Rise، پیشرفت‌ها و بهبودهایی در زمینه روحیه جنگجویان، سلاح‌های جنگی و تاکید بیشتر بر اهداف اکشن داشته است. این بازی در ۲۵ ماموریت مبارزه‌ای و ۲۰ مرحله Bonus چالش‌برانگیز طراحی شده است که امیدوارانه نوید بازی‌ای با عمق و ویژگی‌های مشابه با بازی Demon's Rise را می‌دهد.

اگرچه این بازی بازگشتی موفق به سبک RPG محسوب نمی‌شود، اما فرمول موفق شرکت ویو لایت در ساخت بازی‌های استراتژی و محتوای بیشتر بازی تماما جواب داده و این بازی را به یکی از مورد‌ انتظارترین بازی‌ها تبدیل کرده است. پس تا آگوست منتظر بمانید و از این بازی لذت ببرید.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده