نویسنده: پیمان مرادی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Zombie Raid: Survival

در بازی اندروید Zombie Raid: Survival، در یک دنیای پسا-آخرالزمانی به مصاف زامبی‌ها بروید. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

زامبی‌ها امروزه نه تنها در دنیای فیلم و سریال بلکه در صنعت بازی‌های رایانه‌ای نیز صاحب ژانر شده‌اند. در این مقاله می‌خواهیم بازی اندروید Zombie Raid: Survival را معرفی کنیم که می‌تواند بازی سرگرم کننده‌ای برای طرفداران دنیای زامبی‌ها باشد. داستان بازی Zombie Raid: Survival از این قرار است که مطابق معمول بازی های زامبی محور، به دلیل نامعلومی جهان بار دیگر مورد تهاجم زامبی‌ها قرار گرفته و شما در نقش یک هیزم شکن باید برای زنده‌ماندن به مصاف زامبی‌ّهایی بروید که شما را به شکل یک وعده غذایی لذیذ می‌بینند.

بازی موبایل Zombie Raid: Survival

Zombie Raid: Survival یک بازی اکشن دو بعدی است که داستان بسیار ساده‌ای دارد. تنها کاری که باید در این بازی بکنید، زنده ماندن است. البته که زنده ماندن در شرایطی که مردگان متحرک سر از قبر بیرون آورده‌اند و به دنبال شکار کردن شما هستند، چندان هم ساده نیست. در دنیای زامبی‌ها برای زنده ماندن فقط به یک چیز نیز دارید: سلاح.

گیم پلی ساده و محیط‌های متفاوت Zombie Raid: Survival، موجب عدم تکراری شدن و یکنواختی این بازی شده است

با توجه به این که شما در نقش یک هیزم شکن بازی خواهید کرد، در آغاز بازی صاحب یک تبر هستید تا با استفاده از آن به جنگ زامبی‌ها بروید. اما نگران نباشید خوشبختانه قبل از شروع تهاجم زامبی‌ها، یک پایگاه نظامی پر از اسلحه و مهمات در نزدیکی شما وجود داشته است. شما باید با جمع آوری اسلحه‌هایی که در مسیر پیش روی‌تان قرار دارد، قبل از اینکه زامبی‌ها شما را گیر بیندازند، آن‌ها را بکشید. البته در بازی Zombie Raid: Survival تنها زامبی‌ها نیستند که قصد جان‌تان را کرده‌اند، اره‌های دایره‌ای متحرک و هواپیماهای بدون سر‌نشین ارتش نیز در صورت لحظه‌ای تعلل، شما را به کام مرگ خواهند کشاند. حالا این که چرا این اره‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین به دنبال جان شما هستند را هیچ‌کس نمی‌داند ولی خب در یک دنیای پسا-آخرالزمانی همه چیز امکان پذیر است. با جمع آوری سکه‌های درون بازی نیز قادر خواهید بود تا برای خود جلیقه‌ای تهیه کنید که میزان آسیب پذیری شما را در برابر زامبی‌ها کاهش خواهد داد. علاوه بر جلیقه امکان خرید یک جان اضافه نیز وجود دارد که مطمئنا برای کامل کردن برخی از مراحل دشوار بازی به کارتان خواهد آمد.

بازی موبایل Zombie Raid: Survival

بازی Zombie Raid: Survival علی رغم حجم نسبتا کمی که دارد، از گرافیک خوبی برخوردار است. موسیقی و صداگذاری بازی نیز کیفیت قابل قبولی دارند. تلاش سازندگان Zombie Raid: Survival بر این بوده است که تا حد امکان گیم پلی بازی، ساده باقی بماند. بازی شامل سه محیط مختلف به همراه مراحل گوناگون است. گیم پلی ساده و محیط‌های متفاوت Zombie Raid: Survival، موجب عدم تکراری شدن و یکنواختی این بازی شده است.

اگرچه که ایده داستانی بازی Zombie Raid: Survival، خاص و جدید نیست و بارها در بازی‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته اما سادگی گیم پلی آن سبب شده است تا Zombie Raid: Survival از آن دسته بازی‌هایی باشد که وجودشان بر روی هر تلفن همراهی ضروری است. با داشتن بازی Zombie Raid: Survival بر روی گوشی خود، مطمئنا حوصله‌تان در هنگام اوقات فراغت، سر نخواهد رفت. شما می‌توانید این بازی اعتیاد‌آور را با قیمت ۱.۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور تهیه کنید و از تجربه زامبی کشی، لذت ببرید.

دانلود بازی Zombie Raid: Survival


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده