نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

فصل هفتم مسابقات DreamLeague بازی Dota 2 با قهرمانی Team Liquid پایان یافت

هفتمین فصل سری مسابقات DreamLeague بازی Dota 2 با قهرمانی Team Liquid به کار خود پایان داد تا این تیم برای دومین سال پیاپی فاتح این تورنمنت شود.

فصل هفتم مسابقات DreamLeague بازی Dota 2 به مدت دو روز در تاریخ سی و سی و یکم تیرماه برگزار شد و نهایتا این Team Liquid بود که با نتیجه‌ی ۲-۳ تیم Planet Odd را از میان برداشت و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت. در این مطلب به نتایج حاصل از این مسابقات خواهیم پرداخت. با زومجی همراه باشید.

تیم‌های شرکت‌کننده در فصل هفتم مسابقات

Dreamleague Season 7

در این دوره تیم‌های Vega Squadron ،Team Liquid و Team Secret از بخش اروپای شرقی و تیم Planet Odd از بخش امریکای شمالی حضور داشتند و تمامی بازی‌های این تورنمنت، منهای دیدار فینال بزرگ، به صورت BO3 برگزار شد و تنها دیدار نهایی میان تیم‌های Team Liquid و Planet Odd به صورت BO5 رقم خورد.

نحوه‌ی برگزاری مسابقات

در روز نخست مسابقات، چهار تیم شرکت‌کننده در براکت بالایی جای خواهند گرفت و در قالب BO3 به رقابت خواهند پرداخت؛ به این صورت که بین هر تیم سه بازی برگزار خواهد شد و تیمی که بتواند دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد به مرحله‌ی بعدی راه می‌یابد. تیم‌های برنده‌ی این دو دیدار به مرحله‌ی فینال راه خواهند یافت و تیم‌های بازنده نیز به براکت پایینی سقوط می‌کنند. تیم‌های راه‌یافته به مرحله‌ی فینال در دیدار بعدی در براکت بالایی به مصاف هم می‌روند و برنده‌ی آنها به فینال بزرگ راه می‌یابد. تیم‌های جای گرفته در براکت پایینی در دیدار نهایی این روز به مصاف هم می‌روند و بازنده‌ی این دیدار در جایگاه چهارم قرار می‌گیرد و مبلغ ۲۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد.

دیدار نخست روز دوم مسابقات میان تیم بازنده‌ی براکت بالایی (مرحله‌ی فینال) و تیم برنده‌ی براکت پایینی رقم خواهد خورد و بازنده‌ی این دیدار با دریافت مبلغ ۳۰ هزار دلار به جایگاه سوم رضایت می‌دهد. برنده‌ی دیدار فوق نیز به مرحله‌ی فینال بزرگ راه می‌یابد تا بر سر کسب جایگاه نخست مسابقات با رقیب خود به جدال بپردازد.

Dreamleague Season 7

دیدار نهایی روز دوم نیز به صورت BO5 برگزار می‌شود و تیم بازنده به مقام دوم دست می‌یابد و مبلغ ۴۵ هزار دلار را تصاحب خواهد کرد. تیم برنده‌ی این دیدار نیز فاتح این تورنمنت خواهد بود و مبلغ ۸۰ هزار دلار دریافت می‌کند.

نتایج روز اول مسابقات

در روز نخست مسابقات چهار دیدار برگزار شد که در ابتدا تیم Planet Odd به مصاف Team Secret رفت و با نتیجه‌ی ۱-۲ تیم Team Secret را مغلوب کرد و به فینال راه یافت. در دیدار بعدی میان دو تیم Team Liquid و Vega Squadron نیز این Team Liquid بود که با اقتدار به نتیجه‌ی ۰-۲ دست یافت و به تیم Planet Odd در فینال مسابقات پیوست.

دیدار بعدی میان دو تیم Planet Odd و Team Liquid در براکت بالایی رقم خورد و این‌بار نیز Team Liquid با بازی زیبای خود رقیب خود را شکست داد و به نتیجه‌ی ۰-۲ دست یافت. تیم Planet Odd که کاملا از نتیجه‌ی حاصل‌شده متعجب بود به براکت پایینی سقوط کرد تا شانس دیگری برای حضور در مرحله‌ی فینال بزرگ داشته باشد.

Dreamleague Season 7

دیدار نهایی این روز میان دو تیم Team Secret و Vega Squadron برگزار شد و تیم Vega Squadron با نتیجه‌ی ۱-۲ مغلوب رقیب خود شد و به این ترتیب در جایگاه چهارم قرار گرفت.

نتایج روز دوم مسابقات

در این روز دو دیدار برگزار شد که در نخستین دیدار، تیم Planet Odd در برابر Team Secret نمایش خوبی را از خود به جای گذاشت و با نتیجه‌ی ۰-۲ رقیب خود را از میان برداشت و به فینال بزرگ راه یافت. از سوی دیگر Team Secret به جایگاه سوم رضایت داد و با دریافت جایزه‌ی در نظر گرفته‌شده از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف شد.

Dreamleague Season 7

آخرین دیدار این روز میان برنده‌ی براکت بالایی (Team Liquid) و برنده‌ی براکت پایینی (Planet Odd) رقم خورد که Team Liquid با نتیجه‌ی ۲-۳ به پیروزی دست یافت و باری دیگر دست Planet Odd را از کسب یک جام کوتاه کرد.

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده در فصل هفتم مسابقات 

  • Dreamleague Season 7

    جایگاه اول: تیم Team Liquid برنده‌ی ۸۰ هزار دلار
  • جایگاه دوم: تیم Planet Odd برنده‌ی ۴۵ هزار دلار
  • جایگاه سوم: تیم Team Secret برنده‌ی ۳۰ هزار دلار
  • جایگاه چهارم: تیم Vega Squadron برنده‌ی ۲۰ هزار دلار


منبع Wiki Teamliquid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده