نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

سگا از بازی جدید استودیو یاکوزا خبر داد

طبق اعلام کمپانی سگا، استودیو یاکوزا، توسعه‌دهنده سری بازی‌های یاکوزا، در ماه آگوست یک بازی جدید معرفی خواهد کرد.

تابستان‌های گرم ژاپن به چند مورد معروف هستند: جشنواره‌ی تاناباتا، رطوبت وحشتناک، مراسم شکستن هندوانه با چوب، ساز‌های بادی و اکنون یک اتفاق مهم در رابطه با استودیو یاکوزا.

سگا امروز اعلام کرد که طی مراسمی که در تاریخ ۲۶ آگوست (شنبه، ۴ شهریور) در ساعات ۷ تا ۸ بعد از ظهر به وقت ژاپن برگزار می‌شود، استودیو یاکوزا از بازی جدید خود رونمایی خواهد کرد. مکان برگزاری این مراسم یکی از مکان‌های مهم و به‌یادماندنی برای استودیو یاکوزا یعنی سالن تئاتر UDX خواهد بود. البته واضح است که لزوما نباید منتظر یک نسخه‌ی جدید از سری یاکوزا باشیم؛ بلکه در این مراسم قرار است بازی جدید استودیو یاکوزا معرفی شود.

مجری این مراسم، سازنده‌ی افسانه‌ای سری بازی‌های یاکوزا یعنی توشیهیرو ناگوشی خواهد بود. ناگوشی پیش از این اعلام کرده بود که به‌زودی خبر مهمی در ارتباط با آینده‌ی استودیو یاکوزا منتشر خواهد شد. از طرفی به نظر می‌رسد این رویداد صرفا برای معرفی یک بازی برگزار نمی‌شود؛ زیرا ناگوشی طی یک ارتباط تصویری زنده با طرفداران اعلام کرد که با وجود اینکه نمی‌تواند اطلاعات زیادی در رابطه با این مراسم بدهد، اما قرار است چندین مورد معرفی در این مراسم انجام بگیرد. سگا قصد دارد تا از طریق قرعه‌کشی، ۳۰ مهمان را برای این مراسم دعوت کند. بعد از پایان این مراسم شما می‌توانید اطلاعات منتشر شده طی این مراسم را در زومجی بخوانید.

همچنین نسخه‌ی بازسازی‌شده از اولین بازی مجموعه بازی‌های یاکوزا یعنی بازی Yakuza Kiwami در تاریخ ۲۹ آگوست (سه‌شنبه، هفت شهریور) منتشر خواهد شد. بازی Yakuza 6: The Song Of Life که جدیدترین بازی از سری یاکوزا محسوب می‌شود، در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده