نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

جدیدترین بسته الحاقی بازی Titanfall 2 منتشر شد

جدیدترین بسته الحاقی بازی Titanfall 2 با نام Operation Frontier Shield امروز به صورت رایگان عرضه شد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم استودیو Respawn یک بسته الحاقی به نام Operation Frontier Shield را برای بازی Titanfall 2 منتشر کرده است. این بسته الحاقی رایگان بوده و برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. همچنین تعدادی آیتم تزئینی جدید هم برای فروش در نظر گرفته شده است.

بزرگ‌ترین ویژگی جدید بسته Operation Frontier Shield یک حالت Horde همکاری چهار نفره به نام Frontier Defense است که در آن بازیکنان بایستی از هاروستر خود در برابر امواج رو به افزایش دشمنان محافظت کنند. پاداش انجام دادن این مسابقات ایجِس رنک‌های (Aegis Rank) جدید است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید چندین ارتقای جدید را برای تایتانتان فعال کنید. حالت Frontier Defense در حال حاضر از پنج نقشه پشتیبانی می‌کند، با این حال استودیو ریسپاون گفته است که در آپدیت‌های آینده نقشه‌های دیگر بازی هم به این حالت افزوده می‌شوند.

در کنار Frontier Defense، آپدیت امروز دو نقشه جدید به بازی اضافه می‌کند. نقشه اول Rise نام دارد و یک نقشه بازسازی‌شده از بازی Titanfall است که از حالت Frontier Defense هم پشتیبانی می‌کند. نقشه Rise برای مبارزات از فاصله نزدیک طراحی شده است. نقشه دوم Township است و برای حالت Live Fire بازی در نظر گرفته شده است. این نقشه در یک منطقه مسکونی است و پوشش پراکنده‌ای دارد.

و اما آخرین ویژگی این بسته الحاقی امکان خریداری وارپینت‌های (Warpaints) متنوع برای تایتان‌ها و سلاح بازیکنان را فراهم می‌کند. جدا از تفاوت‌های ظاهری، بازیکنان و هم‌تیمی‌هایشان در مسابقات Frontier Defense می‌توانند به واسطه وارپینت تایتان‌ها شانس بیشتری برای دریافت امتیاز Aegis XP بیشتر داشته باشند. این وارپینت‌ها فقط تا تاریخ ۲۸ آگوست (۶ شهریور) به‌صورت رایگان در دسترس هستند و پس از آن بایستی هر یک را به قیمت ۵ دلار یا همه را به قیمت ۲۵ دلار خریداری کنید. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند وارپینت‌های سلاح حرفه‌ای خریداری کنند و علاوه بر تقویت تیم، ۱۰ درصد شانس بیشتر هم برای دریافت امتیاز XP دوبرابر در پایان مسابقه دریافت کنند. این وارپینت‌ها هم فقط تا تاریخ ۶ شهریور رایگان هستند و پس از آن با قیمت مشابه با دیگر وارپینت‌های تایتان‌ها به فروش می‌رسند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید به وب‌سایت Respawn سر بزنید.

استودیو ریسپاون به واسطه این بروزرسانی بهبودهای مختلفی را هم در بازی پیاده‌سازی کرده است که برای مشاهده آن‌ها می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده