نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

کارگردان فیلم Angel Has Fallen مشخص شد

کمپانی لاینزگیت و میلینیوم کارگردان فیلم انجل سقوط کرده است (Angel Has Fallen) را انتخاب و رسما معرفی کردند.

فیلم Angel Has Fallen، سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های سقوط (Has Fallen) است و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان این فیلم مشخص و رسما معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، ریک رومن وو کارگردانی فیلم Angel Has Fallen را بر عهده گرفته است. فیلم Shot Caller جدیدترین فیلمی است که کارگردانی آن بر عهده وو بوده و قرار است ماه آینده اکران شود. اموری کوئن، جفری داناوان، بنجامین برت، نیکولای کاستر-والدو، عمری هاردویک، لیک بل و جان برنتال، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جرارد باتلر که پیش از این در دو فیلم سقوط المپیوس (Olympus Has Fallen) و لندن سقوط کرده است (London Has Fallen) نقش مایک بانینگ را که یک مامور سرویس مخفی است، بر عهده داشته، بار دیگر برای بازی در این نقش در فیلم Angel Has Fallen بازخواهد گشت. در فیلم Olympus Has Fallen یک گروه تروریستی موفق می‌شود که کاخ سفید را تصاحب کند و پس از آن موفق به گروگان گرفتن رئیس جمهور آمریکا و برخی دیگر از عوامل آن می‌شوند. در ادامه مایک بانینگ که در کاخ سفید گرفتار شده است، به مبارزه با تروریست‌ها می‌پردازد.

London Has Fallen

در فیلم London Has Fallen نیز نخست وزیر بریتانیا به طرز مشکوکی فوت می‌کند و پس از آن رهبران کشورهای دنیا در لندن جمع می‌شوند که این فرصت، فرصت بسیار مناسبی برای تروریست‌ها است. در حالی که پایتخت کشور انگلستان در آستانه ویران شدن است و مقامات توانایی خروج از این شهر و کشور را ندارند، مامور بانینگ بار دیگر آماده مبارزه با تروریست‌ها و نجات رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور آمریکا می‌شود. فیلم Olympus Has Fallen به کارگردانی آنتونی فوکوآ در سال ۲۰۱۳ به روی پرده رفت. فیلم London Has Fallen به کارگردانی بابک نجفی، که دنباله این فیلم بود، در مارس ۲۰۱۶ به روی پرده رفت و با واکنش نسبتا سرد منتقدان نسبت به فیلم اول، روبرو شد.

در فیلم Angel Has Fallen مایک بانینگ باید از پرواز هواپیمای ایر فورس وان با کد انجل، که حامل رئیس جمهوری آمریکا است، حفاظت کند و از حملات احتمالی تروریستی جلوگیری کند تا بار دیگر جان مقامات دولتی آمریکا را نجات دهد. با توجه به نام فیلم، احتمالا بخش مهمی از فیلم در هواپیمای ایر فورس وان جریان خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند دو قسمت اول بر عهده کریتون روتنبرگر و کاترین بندیکت خواهد بود و علاوه بر باتلر، تاکنون بازگشت مورگان فریمن برای بازی در نقش آلن ترامبال، تایید شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده