نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

تاریخ انتشار بازی Overcooked: Special Edition برای نینتندو سوییچ اعلام شد

طبق اعلام Ghost Twon Games‌ و Team17، بازی Overcooked: Special Edition در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۷ (۵ مرداد ۹۶) برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

کنسول نینتندو سوییچ جان می‌دهد برای بازی‌های گروهی و دسته‌جمعی. علاوه بر جوی‌کان‌های منحصر به فرد این دستگاه که امکان انجام بازی برای دو نفر را به طور هم‌زمان فراهم کرده، قابلیت حمل راحت نیز دلیل دیگری است تا هر زمان که خواستید کنسول خود را برداشته و به جمع دوستان‌تان بپیوندید.

overcooked: Special Edition

به تازگی شاهد ارائه بازی‌های گروهی بسیاری مانند عرضه هم‌زمان بازی‌های Snippercliper و Cut it Out برای نینتندو سوئیچ بودیم؛ حالا قرار است به زودی بازی Overcooked: Special Edition نیز به جمع بازی‌های گروهی سوئیچ بپیوندد تا بازیکنان بتوانند باری دیگر تجربه لذت‌بخشی را درکنارهم تجربه کنند.

طبق اعلام شرکت توسعه‌دهنده Overcooked یعنی Ghost Town Games و نیز شرکت سازنده یعنی Team17، این بازی قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۷ (۵ مرداد ۹۶) برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شود. هم‌چنین به همراه این بازی دو بسته الحاقی به نام‌های The Lost Morsel و Festive Seasoning نیز عرضه خواهد شد.

بازی Overcooked: Special Edition آگوست ۲۰۱۶ (مردادماه ۹۶) برای کنسول PS4، ایکس‌ باکس وان و نیز رایانه‎‌های شخصی منتشر شد. در این بازی بازیکنان باید طی ۴۴ مرحله آشپزی کردن، «Onion Kingdom» را از شر نیروهای شرور باستانی حفظ کنند. جالب است بدانید بازیکنان می‌توانند بخش داستانی این بازی را علاوه بر حالت تک‌نفره، به صورت گروهی و حداکثر تا چهار نفر نیز تجربه کنند. هم‌چنین این نسخه از بازی ۹ مرحله مجزا را نیز شامل می‌شد که در این مراحل بازیکنان می‌توانند در مقابل هم به رقابت بپردازند.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Overcooked: Special Editition را تماشا کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده