نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

شبکه نتفلیکس از سریال جدید خالق مجموعه The Simpsons خبر داد

مت گرونینگ، خالق سری محبوب The Simpsons، یک سریال جدید برای شبکه اینترنتی نتفلیکس در دست ساخت دارد.

همان‌طور که می‌دانید، برنامه‌ی زمانی شبکه نت فلیکس پر است از فیلم‌ها و سریال‌هایی که قرار است به‌زودی پخش شوند و این شبکه عملا هیچ کمبودی در زمینه پخش فیلم و سریال ندارد. اما آن‌ها در یک اقدام قابل توجه خبر از سریال جدیدی به نام Disenchantment داده‌اند؛ سریالی که با همکاری یک تیم صداپیشه‌ی عالی، توسط مت گرونینگ، خالق مجموعه‌های The Simpsons و Futurama ساخته خواهد شد.

سریال Disenchantment یک انیمیشن کمدی-فانتزی در رده‌ی سنی بزرگسالان است که در دوران پادشاهی قرون‌وسطی در سرزمینی به نام دریم‌لند روایت می‌شود؛ جایی که اتفاقات آن‌گونه که باید پیش نمی‌روند. داستان سریال در رابطه با اشتباهات یک شاهدخت به نام بین است؛ شاهدختی که یک اِلف به عنوان همراه به نام الفو و یک دیو شخصی هم به نام لوسی دارد. البته به لیست موجودات عجیب و غریب این مجموعه، جادوگران، شبح‌ها، هارپی‌ها، ایمپ‌ها، ترول‌ها، شیرماهی‌ها و چندین و چند موجود عجیب الخلقه دیگر را نیز اضافه کنید.

Disenchantment راجع به مرگ و زندگی خواهد بود. این سریال به پدیده‌ی دوست داشتن خواهد پرداخت و اینکه چگونه می‌توان در دنیایی که پر از رنج و سختی است خندید؛ آن هم با وجود سخنانی که همیشه راجع به موجودات ماورایی، جادوگران و در کل عجیب الخلقه می‌شنویم.

صداپیشگی کاراکترهای شاهدخت، لوسی و الفو بر عهده‌ی ابی جکوب‌سون در نقش شاهدخت بین، اریک آندره در نقش لوسی و نت فکسون در نقش الفو خواهد بود. دیگر اعضای تیم صداپیشگی جان دی‌مگیو، بیلی وست، موریس لا‌مارک، ترسی مک‌نیل، دیوید هرمن، مت بری، جنی باتن، ریچ فولچر، نوئل فیلدینگ و لوسی مونت‌گومری خواهند بود.

نتفلیکس تعداد قسمت‌های این سریال را ۲۰ قسمت اعلام کرد که ۱۰ قسمت ابتدایی آن طبق رسم همیشگی شبکه‌ی نتفلیکس به صورت یکجا در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهند شد. گرونینگ به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در کنار جاش وینستین به ساخت این مجموعه مشغول خواهد بود. جاش وینستین پیش از این در سمت نویسنده با گرونینگ همکاری‌هایی داشته است. او همچنین کار نویسندگی چند قسمت از مجموعه‌های Brickleberry و Gravity Falls را بر عهده داشته است. استودیو Rough Draft که در کارنامه‌اش ساخت مجموعه‌ی Futurama دیده می‌شود، مسئولیت ساخت مجموعه Disenchantment را بر عهده دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده