نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بازی Killing Floor 2 برای ایکس باکس وان منتشر خواهد شد

بازی Killing Floor 2 که پیش از این فقط برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 منتشر شده بود، قرار است به‌زودی برای ایکس‌باکس وان نیز عرضه شود. 

Killing Floor 2 یک بازی شوتر چندنفره با محوریت زامبی‌ها است که در آن باید همراه با دوستان و هم تیمی‌هایتان، زامبی‌ها را از بین ببرید. این بازی موفق پیش از این برای پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شده است و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان این اثر در استودیو تریپ‌وایر، خبر از انتشار آن روی ایکس‌باکس وان در آینده نزدیک داده‌اند. به طور دقیق‌تر، Killing Floor 2 در تاریخ ۷ شهریور برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و همچنین قرار است از کنسول ایکس باکس وان ایکس نیز پشتیبانی کند. 

نسخه ایکس‌باکس وان بازی Killing Floor 2، قیمتی معادل ۴۰ دلار خواهد داشت و شامل تمامی محتویاتی خواهد بود که تا به امروز برای بازی عرضه شده است. البته تریپ‌وایر به این هم بسنده نکرده و یک سری محتوای خاص نیز برای نسخه ایکس‌باکس وان بازی در نظر گرفته است که به صورت انحصاری زمانی ابتدا در دسترس کاربران این کنسول قرار خواهند گرفت. یکی از این محتویات، اسلحه Freezethrower که نیتروژن مایع را به سمت دشمن شلیک کرده و دشمن را منجمد می‌کند. همچنین یکی دیگر از محتویات انحصاری زمانی نسخه ایکس‌باکس وان بازی، زره Wasteland است که پنج ظاهر مختلف هم دارد. 

همان‌طور که اشاره کردیم، بازی Killing Floor 2 از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نیز پشتیبانی خواهد کرد و روی این کنسول شاهد عملکرد بهتر بازی و اجرای آن در رزولوشن 4K خواهیم بود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده