// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

ریزر دو هدست گیمینگ جدید معرفی کرد

شرکت ریزر هدست‌های گیمینگ جدیدی را معرفی کرده که درایورهای صوتی متفاوتی دارند.

کمپانی Razer، تولیدکننده‌ی لوازم جانبی گیمینگ، دو هدست گیمینگ و بالارده را با نام‌های Tiamat 7.1 V2 و Tiamat 2.2 V2 معرفی کرد. آنچه که این هدست‌ها را متفاوت می‌سازد این است که درایورهای صوتی چندگانه (بلندگوها) درون هر کدام از کاپ‌های گوشی، با هدف ارائه‌ی کیفیت صدای بالاتر و موقعیت صوتی بهتر به کار گرفته شده اند.

Razer Tiamat 7.1 V2

هدست Tiamat 7.1 V2 بر خلاف سایر مدل‌های معمولی موجود در بازار که صدای فراگیر ۷.۱ کاناله را شبیه‌سازی می‌کنند؛ به طور ویژه از ۱۰ عدد درایور صوتی مجزا (۵ درایور در هر کاپ) برای ایجاد صدایی واقعی و فراگیر بهره می‌برد. هر دو کاپ گوشی شامل یک ساب‌ووفر ۴۰ میلی‌متری، دو درایور ۳۰ میلی‌متری برای صداهای جلو و مرکز و دو درایور ۲۰ میلی‌متری برای صداهای جانبی و پشتی هستند.

Razer Tiamat 7.1 V2

این هدست به ۴ جک ۳.۵ میلی‌متری صوتی متصل می‌شود. زیرا برای پخش صدای فراگیر، به تمام کانال‌ها نیاز دارد؛ اما می‌تواند به عنوان یک هدست استریو ۲ کاناله نیز عمل کند. میکروفون یک‌طرفه‌ی تاشو نیز از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری متصل می‌شود. هدست گیمینگ Tiamat 7.1 V2 با این ویژگی‌های عالی با قیمت ۲۰۰ دلار فروخته می‌شود.

Razer Tiamat 2.2 V2

اگر کمی اقتصادی‌تر فکر می‌کنید، هدست Tiamat 2.2 V2 گزینه‌ای ارزان‌تر با قیمت ۱۳۰ دلار است. گرچه این هدست صدای استریو دارد؛ اما به دو درایور صوتی ۵۰ میلی‌متری مجهز شده است که گفته می‌شود باس بسیار قدرتمندی را ارائه می‌دهد.

Razer Tiamat 2.2 V2

Tiamat 2.2 V2 از طریق یک جک ۳.۵ میلی‌متری ترکیبی برای صدا و میکروفون متصل می‌شود. این محصول قابلیت پخش صدای فراگیر ۷.۱ کاناله را به صورت مجازی دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده