نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

اضافه شدن بازیگر سریال American Horror Story به جمع بازیگران فیلم Glass

ام. نایت شیامالان از اضافه شدن سارا پلسن به جمع بازیگران فیلم شیشه (Glass) خبر داد.

در سال ۲۰۰۰، فیلم Unbreakable (نشکن) به کارگردانی ام. نایت شیامالان، به روی پرده رفت و با تحسین منتقدان و تماشاگران روبرو شد و اکثرا اعتقاد دارند که این فیلم، بهترین فیلم شیامالان تا به امروز بوده است. اگرچه او بارها به ساخت دنباله این فیلم ابراز علاقه کرده بود و اشاراتی به آن داشته است، اما طی این سال‌ها او فیلم‌های دیگری را کارگردانی و منتشر کرده است. در ژانویه ۲۰۱۷، فیلم Split (شکاف) به روی پرده رفت. این فیلم، جدیدترین فیلمی است که کارگردانی آن بر عهده شیامالان بوده و علاوه بر دریافت نقدهای مثبت از سوی منتقدان، با استقبال تماشاگران نیز روبرو شد. پس از آن بود که شیامالان تایید کرد که اتفاقات فیلم Split و فیلم Unbreakable در یک دنیای سینمایی جریان دارد و رخ می‌دهد.

فیلم Glass قرار است نام دنباله دو فیلم Split و Unbreakable باشد و این فیلم قرار است یک ارتباط بین اتفاقات این دو فیلم ایجاد کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Glass تایید و اعلام شده است. شیامالان پیش از این وعده داد بود که تمام خبرهای جدید در رابطه با مراحل تولید و توسعه این فیلم را در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام می‌کند. او اخیرا توییتی را در توییتر شخصی خود منتشر و اعلام کرده که سارا پلسن، بازیگر سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی)، به جمع بازیگران فیلم Glass اضافه شده است. او در توییت خود به تمجید از پلسن پرداخت و او را بازیگر مستعد و فوق العاده معرفی کرد. با این حال، جزئیات و اطلاعات بیشتری از نقش پلسن در این فیلم اعلام و منتشر نشده است.

فیلم Glass قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. علاوه بر پلسن، بروس ویلیس در نقش دیوید دان، ساموئل ال. جکسون در نقش الیجا پرایس ملقب به آقای گلس، جیمز مک‌آووی در نقش کوین وندل کرامب ملقب به بیست و آنیا تیلور جوی در نقش کیسی کوک، دیگر بازیگرانی هستند تاکنون حضور آن‌ها در این فیلم تایید شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده