نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

فیلم Avengers: Infinity War طولانی ترین فیلم مارول خواهد بود

جو روسو اعلام کرد با تمامی ویرایش‌ها و حذفیاتی که روی فیلم انجام شده باز هم ممکن است فیلم Avengers: Infinity War طولانی ترین فیلم تاریخ مارول شود.

با اینکه آنتونی روسو کارگردان فیلم انتقام جویان: جنگ بینهایت در مراسم کامیک کان سن دیگو حاضر نشد تا بیشتر زمان خود را روی فیلم کار کند، اما جو روسو در مراسم حاضر شد و اعلام کرد که چقدر از زمان فیلم حذف شده و با این حال باز هم ممکن است طولانی‌ترین فیلمی باشد که مارول تا به امروز تولید کرده است.

بعد از خروج اعضای پنل مارول از مراسم، جو روسو دستیار کارگردان فیلم جنگ بینهایت در مصاحبه‌ای درباره مدت زمان کنونی فیلم صحبت کرد. براساس صحبت‌های روسو این فیلم طولانی‌ترین فیلم در تاریخ تولیدات دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

مدت زمان فعلی فیلم تا به امروز ۲ ساعت و نیم محاسبه شده است. بیشتر فیلم تقریبا درست شده و می‌توانیم آن را نمایش دهیم اما هنوز خیلی کار‌ها هست که باید انجام شود. هنوز صحنه‌هایی از فیلم Avengers 3 هست که تمام نشده و من و برادرم در چند ماه آینده قرار است آنها را فیلمبرداری و تمام کنیم. می‌توان به صورت قطعی گفت که این فیلم کمتر از ۲ ساعت و نیم نخواهد شد.

روسو خطاب به کسانی که می‌گوید ۲ ساعت و نیم برای یک فیلم زیاد است گفت:

ما مجبوریم، این یک رویداد خیلی مهم و بزرگ است. ما باید داستان‌های ۱۰ سال را دوباره در این فیلم بازگو کنیم. روایت‌هایی که ما از زمان فیلم Iron Man تا به امروز شنیده‌ایم و دیده‌ایم. ما باید تمام داستان‌های مختلف، تم‌های مختلف و انگیزه‌ها و هدف‌های مختلف را از این فیلم‌ها استخراج کرده و همه را با هم ترکیب کرده و در یک داستان نهایی بگنجانیم. امکان ندارد که شما بخواهید تمام این کار‌ها را انجام دهید و بخواهید شخصیت‌های زیاد را در یک فیلم بگذارید و مدت زمان نهایی فیلم کمتر از این مقدار باشد.

زمانی که مصاحبه کننده از او پرسید که آیا فیلم Avengers 4 هم مانند فیلم Infinity War طولانی است یا خیر، روسو از پاسخ یک جواب قطعی فرار کرد و گفت که برای گفتن این حرف هنوز خیلی زود است.

خیلی سخت است که بخواهیم در این باره پاسخی بدهیم زیرا ما هنوز فیلمبرداری فیلم انتقام جویان 4 را آغاز نکرده‌ایم. من فکر می‌کنم حتی حدس زدن و تصور کردن هم سخت باشد زیرا فیلم‌هایی مانند انتقام جویان خیلی پیچیده هستند و پر از شخصیت. نمی‌توان گفت که حتما به طولانی جنگ بینهایت باشد اما حتی تصورش هم غیرممکن است که اینگونه فیلم‌ها مدت زمان کمی داشته باشند.

در حال حاضر فیلم کاپیتان آمریکا:‌ جنگ داخلی طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول با مدت زمان ۲ ساعت و ۲۸ دقیقه است.

در این میان، یادآوری می‌کنیم که فیلم Avengers: Infinity War برای اکران در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷)  و فیلم Avengers 4 برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده‌اند.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده