نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۰

The Sims 4 احتمالا برای ایکس باکس وان عرضه خواهد شد

طبق لیست فروش شرکت مایکروسافت، بازی The Sims 4 در ماه نوامبر سال جاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

سیمز 4، چهارمین نسخه از سری بازی‌های شبیه‌ساز زندگی واقعی سیمز است که در ماه نوامبر برای کنسول ایکس باکس وان عرضه می‌شود. البته احتمال زیادی وجود دارد که این بازی برای کنسول پلی استیشن 4 هم منتشر شود، اما احتمال عرضه‌ی این بازی برای نینتندو سوییچ کمتر است.

بازی The Sims 4 در فروشگاه مایکروسافت برای کنسول ایکس‌باکس وان در لیست فروش قرار گرفته است. طبق این لیست بازی سیمز  4 در تاریخ ۱۷ نوامبر سال جاری (جمعه، ۲۶ آبان) عرضه خواهد شد. البته الکترونیک آرتز تاکنون به طور رسمی خبری در این رابطه منتشر نکرده است.

بازی سیمز 4 در سال ۲۰۱۴ برای ویندوز و در سال ۲۰۱۵ برای سیستم‌عامل مک عرضه شد. ساخته‌ی استودیوهای مکسیس و سیمز‌ استودیو موفق به فروش قابل توجه پنج میلیون نسخه در سرتاسر جهان شد. در بازی سیمز 4 هم به‌مانند نسخه‌ی سوم بازی، بازیکنان باید فعالیت‌های مختلف کاراکترشان را کنترل کنند؛ فعالیت‌هایی مثل ارتباط با افراد، آموزش دیدن برای یک حرفه یا پختن غذا.

در نسخه‌ی چهارم مجموعه سیمز، ابزارهای ساختن کاراکتر دوباره طراحی شده‌اند. این اتفاق باعث می‌شود تا محتوای بهتری در دسترس بازیکن قرار بگیرد. در این نسخه قوه‌ی احساسات کاراکترها نسبت به نسخه‌ی پیشین نقش بزرگتری در اتفاقات بازی ایفا می‌کند.

تا به امروز سه بسته‌ی الحاقی به نام‌های Get To Work ،Get Together و City Living برای بازی عرضه شده است. همچنین پنج بسته‌ی دیگر با نام Game Pack و ۱۲ بسته‌ی دیگر با نام Stuff Pack برای بازی سیمز 4 عرضه شده‌اند. علاوه بر این بسته‌های الحاقی، چندین بروزرسانی رایگان و متنوع که امکانات مختلفی مثل «رده‌ی سنی کودک نوپا» را به بازی اضافه می‌کند، برای بازی منتشر شده است.

به غیر از نسخه‌ی معمولی بازی سیمز 4، یک نسخه‌ی Deluxe Party Edition هم در فروشگاه مایکروسافت لیست شده است. شما با خرید این نسخه سه روز زودتر از کسانی که نسخه‌ی عادی را خریداری کرده‌اند به بازی دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این، شما به یک بسته‌ی الحاقی به نام Perfect Patio Stuff نیز دسترسی خواهید داشت. محتوای این بسته‌ی الحاقی مواردی شامل توالت‌های زیبا و موارد مربوط به مد خواهد بود. تاکنون هیچ قیمتی برای بازی سیمز 4 یا بسته‌های الحاقی آن برای کنسول‌های خانگی اعلام نشده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده